Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت:در ۲ ماهه اول شیوع کرونا ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت به حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در ایام کرونا وارد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، صابر سهرابی بعدازظهر امروز در آئین تقدیر از خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر و ادب اظهار داشت:  اگرچه مدیر مسئول وظیفه ساماندهی اخبار و تیم حوزه خبری رسانه خود را دارد، اما مطالبه‌گری خانه مطبوعات و انجمن صنفی و پیگیری حقوق نیروهای رسانه‌ای  باید دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تصریح بر اینکه قوی بودن حوزه صنفی رسانه می‌تواند به رسانه‌ها و خبرنگاران جهت انتشار بسیاری از گزارش‌ها کمک کند، گفت: آرام‌ترین مامن برای رسانه‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس درباره آسیب حوزه فرهنگ از شرایط کرونا نیز افزود: خسارت به وجود آمده در تمام حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه را در شیوع کرونا احصا و پرداخت کردیم که در این راستا در 2 ماهه اول شیوع کرونا 130 میلیارد تومان خسارت به حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در ایام کرونا وارد شد.

سهرابی با اشاره به انتخاب شیراز به عنوان "پایتخت کتاب" با همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط بیان کرد: گام بعدی پایتختی کتاب جهان دانست  که به شورای سیاستگذاری پایتختی کتاب ایران درخواست دادیم که عنوان پایتختی کتاب را تمدید کنند.

گزارش خسارت کرونا به کسب‌وکارهای فرهنگی استان فارس تدوین شده استبدقولی مسئولان به صنف پوشاک یزد/ وعده جبران خسارت کرونا عملی نشد + فیلمگزارش | خسارت کرونا بر فقیر و غنی / «در کنار اقتصاد بمانیم»

وی با اعلام اینکه تمام برنامه‌های فرهنگی کشور بر بستر فضای مجازی اجرا می‌شود، گفت: از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌ای طراحی شده که بین شهریور 99 تا شهریور 1400 این بستر فراهم می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن درخواست از خبرنگاران برای انعکاس و انتشار مناسب اخبار هفته دولت، با بیان اینکه دولت‌ها تغییر می‌کنند اما همه ما برای حفظ نظام باید کمک کنیم، تصریح کرد: هفته آینده اخبار فعالیت هشت ساله را به خدمت رسانه‌ها ارائه می‌کنیم تا مردم اطلاع‌رسانی کامل از این حوزه داشته باشند.

سهرابی در پایان با اشاره به آمار تابستانه کتاب بیان کرد: یک میلیارد و 154 میلیون و 484 هزار تومان کتاب در طرح تابستانه کتاب و 36 هزار و 884 جلد کتاب در استان فارس فروش رفت.

انتهای پیام/424/ش

R7533/P/S6,61/CT11 بیشتر بخوانید... ۳۱ شرکت مسافربری در خوزستان برای دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی جبران خسارت کرونا ثبت‌نام کردند‌ گزارش خسارت کرونا به کسب‌وکارهای فرهنگی استان فارس تدوین شده است گزارش | خسارت کرونا بر فقیر و غنی / «در کنار اقتصاد بمانیم» قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۳۱ شرکت مسافربری در خوزستان برای دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی جبران خسارت کرونا ثبت‌نام کردند‌ گزارش خسارت کرونا به کسب‌وکارهای فرهنگی استان فارس تدوین شده است گزارش | خسارت کرونا بر فقیر و غنی / «در کنار اقتصاد بمانیم» پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتش ۲ آخرین وضعیت پیشرفت سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان/ افتتاح فاز نخست طرح تا پایان امسال‌ ۳ رئیس کمیسیون اصل ۹۰: فدراسیون در قرارداد ویلموتس پنهان‌کاری‌ کرد / گزارشی از تبانی به دستمان رسید / وزیر ورزش ‌به مجلس فراخوان شد ۴ تحلیل عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از سقوط شاخص بورس / حباب قیمتی شکل گرفت ۵ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۶ آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند ۷ یاسوج| عضو کمیسیون آموزش مجلس: بخشی از شهریه مدارس غیر دولتی و کلاس‌های فوق برنامه به خانواده‌ها برگشت داده شود ۸ کردستان| تامین امنیت پایدار مرزهای غرب کشور در سخت‌ترین شرایط+تصاویر مهمترین اخبار استانها ضربه وزارت اطلاعات به باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در کرج / فعالیت متهمان در ۸ استان / دستگیری ۲۰ نفر ‌از اعضای اصلی باند‌ برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در دهه اول محرم/ برگزاری مراسم ‌در صحن‌ها و فضای غیرمسقف/ عزاداری هیئات در صحن جامع رضوی معاون وزیر آموزش و پرورش : آموزش مدارس براساس وضعیت کرونا در استان‌ها ‌اجرا می‌شود دستگیری ۴ قاچاقچی عتیقه در رشت / شایعه بمب‌گذاری در خیابان شهید مطهری رشت تکذیب شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم آسوشیتدپرس: اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران، سازمان ملل را با بحران روبه‌رو خواهد کرد مصاحبه| عضو سازمان آزادیبخش فلسطین:سرنوشت سادات و ملک حسین در انتظار بن زاید است امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به‌زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی تحلیلگر عراقی: آمریکایی‌ها تنها با زور و فشار از عراق بیرون می‌روند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی خسارت کرونا استان فارس حوزه فرهنگ ترین اخبار رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نتایج یک پژوهش‌ جدید در بریتانیا نشان می‌دهد که ۲ میلیون نفر در سراسر این کشور همچنان از علایم کووید طولانی رنج می‌برند که ۳۸۱ هزار نفر از این افراد، فعالیت‌های روزانه خود را محدود کرده‌اند.

اداره ملی آمار بریتانیا اعلام کرد که ۳.۳ درصد از افرادی که داده‌هایشان در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته است، بین ۶ فوریه تا ۷ مارس اعلام کردند که پس از ۴ هفته همچنان دارای علایم کووید هستند.

نتایج این پژوهش که روز پنج‌شنبه ۲۵ آوریل منتشر شده، نشان می‌دهد که ۰.۴ درصد به تعداد افرادی که در ماه مارس ۲۰۲۳ از علایم کووید طولانی رنج می‌بردند افزوده شده است.

کووید طولانی یکی از عوامل افزایش جمعیت غیرفعال در بریتانیا بوده که از زمان همه‌گیری کرونا حدود ۷۰۰ هزار نفر به آن افزوده شده است.

داده‌های این پژوهش نشان می‌دهد ۹.۱ درصد افرادی که بیکار بودند یا به دنبال شغل هم نمی‌گشتند، علائم کووید طولانی را گزارش کرده‌اند که تقریباً سه برابر نرخ آن نسبت به کل جمعیت بریتانیا است.

بر اساس نتایج این پژوهش، پنج درصد از افرادی که در گروه سنی ۴۵ تا ۵۴ سال به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، از علایم کووید طولانی رنج برده‌اند که بیشترین رقم در بین گروه‌های سنی است.

این پژوهش همچنین نشان می‌دهد که نرخ زنانی که علایم بیماری کرونا را گزارش کرده‌اند ۲۰ درصد بیشتر از مردان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود