Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا غیاثی چهارشنبه شب در گفتگو با ایرنا با اشاره به لزوم جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در راستای حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان تصریح کرد: پروژه جمع آوری فاضلاب فاز ۲ مسکن مهر رشت در سال ۹۸ با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با بیان اینکه تا کنون چهار هزار و ۷۷۵  متر لوله گذاری انجام شده است افزود: میزان لوله گذاری پیش بینی شده در قرارداد پنج هزار و ۲۴۶متر است  که تاکنون پروژه ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۹درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان  پیش بینی کرد  این پروژه تا پایان سالجاری به اتمام رسد و ۱۵ هزار نفر از جمعیت مسکن مهر رشت از مزایای آن بهره مند  شوند.

 پکیج تصفیه فاضلاب در مسکن مهر لوشان در جنوب استان گیلان نیز با ظرفیت ۱۵۰ مترمکعب در شبانه روز  نیز در حال اجراست.

این پکیج با هدف تصفیه فاضلاب با ظرفیت ۱۵۰ مترمکعب در شبانه روز پس از تکمیل فوندانسیون و ایستگاه بالابر آن نصب و راه اندازی خواهد شد که فاضلاب ۳۷۲ واحد مسکونی به آن منتقل و تصفیه می شود.
محصور سازی اطراف محل احداث پکیج تصفیه فاضلاب و احداث فوندانسیون پکیج و ایستگاه پمپاژ نیز با برآورد هزینه  افزون بر چهار هزار  میلیون ریال در دست اجراست .

برچسب‌ها رشت شرکت آب و فاضلاب کشور گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شرکت آب و فاضلاب کشور گیلان رشت شرکت آب و فاضلاب کشور گیلان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسن غلامی اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب به عنوان خط مقدم بهداشت عمومی در جامعه بصورت شبانه روزی در حال جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب است.

وی افزود: تصفیه فاضلاب علاوه بر دفع بهداشتی فاضلاب و کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشت عمومی از هدر رفت آب در صنایع به ویژه صنایع آب بر پیشگیری می‌کند.

ناظر اجرا و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان گفت: در حال حاضر تنها به یکی از واحدهای صنعتی استان که در بخش تولید کاغذ فعالیت دارد، سالانه بیش از ۴ میلیون متر مکعب پساب تحویل می‌شود.

غلامی بیان کرد: با استفاده از پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب در بخش صنعت، از مصرف آب سالم در این بخش جلوگیری و به ذخیره منابع آب شیرین کمک شایانی می‌شود.

کد خبر 6087895

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس