Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:29:01 GMT

عدم توازن در توسعه از مشکلات اساسی کشور است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۸۶۸۳

عدم توازن در توسعه از مشکلات اساسی کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی اسماعیلی با گلایه از تمرکز امکانات در مرکز کشور و مراکز استان‌ها عنوان کرد: متأسفانه ما در کشور توسعه متوازن نداریم و این مشکل مربوط به دولت فعلی هم نیست، مشکل عدم توسعه متوازن کشور در طول چهل و یک سال پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد و نهایتاً برای حل این معضل باید تمرکز زدایی از پایتخت و برخی کلانشهرها و مراکز استان‌ها صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکل آب آشامیدنی در شهرستان گرمی و روستاهای اطراف آن اظهار کرد: بی آبی یکی از معضلات اساسی روستاهای گرمی است و به دلیل وجود این مشکل و عدم رسیدگی به مطالبات مردم، جمعیت گرمی از ۱۲۶ هزار نفر به ۷۸ هزار نفر رسیده است.

نماینده مردم گرمی عدم رسیدگی به مشکل آب شرب در روستاهای گرمی را عامل اصلی مهاجرت اهالی این روستاها به حاشیه شهر اردبیل دانست و تصریح کرد: استاندار و دیگر مسئولان باید به فکر تأمین آب مناطق حاشیه‌ای شهر اردبیل باشند و در صورتیکه مشکل آب شهرستان گرمی حل می‌شد دیگر نیازی نبود به‌فکر راه چاره برای تأمین آب جمعیت ۱۷۰ هزار نفری محلات حاشیه‌ای مرکز استان باشند.

اسماعیلی اظهار کرد: در بحث احداث سد امارت، اول باید پایاب مبدا مشخص شود، بنده اعلام می‌کنم ۷۶ هزار نفر معترض این موضوع هستند که یک قطره از آب این سد به جای دیگری انتقال داده نشود مگر اینکه آب شهرستان گرمی تمام و کمال تأمین شود، در غیر این صورت در آینده با مشکلات سیاسی و اجتماعی مواجه خواهیم بود.

کد خبر 5003525

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گرمی نماینده مردم گرمی در مجلس تامین آب شرب آب شرب آب آشامیدنی ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد روز خبرنگار مراسم عزاداری گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت