Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع صبح پنج شنبه در جلسه شورای اداری که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم که در تاریخ بشریت ماندگار شده است، گفت: واقعه عاشورا تنها محدود به یک برهه زمانی نیست بلکه در تاریخ بشریت ماندگار و جهانی شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه ایام سوگواری ماه محرم در سال جاری به علت شیوع بیماری و تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، افزود: ماهیت برگزاری مراسم ایام محرم تغییر نکرده بلکه تنها شکل ظاهری جدیدی به خود خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه عزاداری سیدالشهدا هیچ منافعاتی با سلامت مردم ندارد، اظهار داشت: دستور العمل های بهداشتی به نحو احسن در استان گیلان اجرا خواهد شد دستور العمل های بهداشتی در ایام محرم به نحو احسن در استان گیلان اجرا خواهد شد.

زارع با بیان اینکه برگزاری مراسم سوگواری دهه محرم امسال جلویی زیبا تر به خود خواهد گرفت، تصریح کرد: می‌توان در این شرایط خاص به الگویی برای کشورهای اسلامی منطقه و حتی ادیان دیگر در زنده نگهداشتن واقعه عظیم عاشورا تبدیل شویم.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و شیوع بیماری کرونا در شرایط ویژه‌تری به استقبال هفته دولت خواهیم رفت، اظهار داشت: برگزاری اجتماعات بزرگ ممنوع بوده تجمعات و سخنرانی‌ها نیز به صورت محدود برگزار می‌شود.

زارع هفته دولت فرصتی را مغتنم دانست که مردم از خدمات دولت در بخش‌های مختلف عمرانی، افزایش تولیدات صنعتی و کشاورزی آگاه و بهره مند شود، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از فضای مجازی و رسانه‌ای برای اطلاع رسانی از این خدمات استفاده نمایند.

رشد ۵۰ درصدی پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته

وی از افتتاح هزار و ۴۴ پروژه عام المنفعه با اعتباری بیش از دو هزار و ۳۷۸ میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبر داد و افزود: بهره برداری از پروژه‌های عمرانی گیلان در مقایسه با سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته که از مجموعه اعتبارات تخصیص یافته ۱,۴۷۰ میلیارد تومان آن مربوط به بخش خصوصی است.

استاندار گیلان تشریح دستاوردهای دولت را افزایش امید در بین مردم اثرگذار دانست و اظهار داشت: افزایش تولید و کسب انگیزه کارآفرینان منجر به تحقق شعار سال خواهد شد.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم کشوری توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان، گفت: تلاش می‌شود از ظرفیت‌های داخلی استان برای پیشبرد اهداف اقتصادی استفاده شود.

زارع با بیان اینکه فروش اموال غیر منقول مازاد دولت که در دستور کار قرار گرفته است، افزود: شناسایی و مستند سازی این اموال در گیلان در حال انجام است که از فرمانداران هر شهرستان در خواست می‌شود نسبت به شناسایی و سازمان دهی این اموال تلاش بیشتری صورت گیرد.

استاندار گیلان به نظارت و ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی در نیمه اول امسال نظارت و ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی گیلان در نیمه اول امسال اشاره و تاکید کرد: نسبت به مصادیق تخلف برخورد قانونی صورت گرفته و همچنین از مدیران نمونه تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی پیش گیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهرستان‌ها را از خواسته‌های اصلی استانداری گیلان دانست و افزود: در خصوص تعیین تکلیف اراضی نسقی کمیته‌ای در حوزه معاونت عمرانی فعال شده تا مشکلات مطروحه را رفع نماید.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای ایجاد شهرک‌های کشاورزی در گیلان اقدامات لازم صورت گرفته است، گفت: یک طرح کشاورزی در شهرستان سیاهکل شناسایی شده که در نیمه دوم سال جاری به نتایج قابل قبولی خواهد رسید.

کد خبر 5003659

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع استانداری گیلان هفته دولت ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا مراسم عزاداری شهرکرد روز خبرنگار گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی هفته دولت استاندار گیلان هفته دولت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری از افزایش پروژه‌های خدماتی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد ‌تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری، اقدام‌های اداره خدمات مهندسی و ظرفیت موجود در این شرکت را در سطح مناطق نفت‌خیز مطلوب دانست و گفت: همه باید از این ظرفیت برای رشد منطقه و بهره‌مندی خانواده‌ها و همشهریان از ثمره آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به آغاز پروژه‌های خدماتی در سال ۱۴۰۲ افزود: در حوزه پروژه‌های خدماتی تا رسیدن به مطلوب فاصله زیادی داریم و امسال باید این عقب‌ماندگی چندساله منطقه را جبران کنیم که این موضوع نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در تشریح اقدام‌های این شرکت طی سال ۱۴۰۲ گفت: در جریان احداث پروژه بام فرهنگی امیدیه، در کمتر از ۱۰ روز بیش از هزار و ۱۰۰ مترمکعب سنگ‌کاری انجام شد که این کار در نوع خود رکورد محسوب می‌شد.

تقی‌زاده احداث پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان، احداث خانه‌ بازی‌های دیجیتال ویژه بانوان، احداث کارخانه آسفالت، احداث کارگاه تولید دیوارهای بتنی و... را از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا دانست که  امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی نوسازی ناوگان حمل‌ونقل ترابری و تخریب و احداث ۴۸ باب منزل سازمانی فرسوده با نقشه‌های تازه را دو کار بزرگ در منطقه دانست که پارسال محقق شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری درباره روند اجرایی پروژه جاده امیدیه به جایزان گفت: در چند ماه پیش بیش از ۱۱ پل که در گذشته ساخته شده بود تخریب و دوباره ساخته شد و بیش از ۱۵۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و خاک‌برداری دوباره به کار اضافه شد که به‌زودی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان