Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به تشکیل ۲۷۰ پرونده برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان گفت: در دو سال اخیر یکهزار و ۲۰۰ نفر از کارگرانی که بیکار شده بودند بر سر کار خود بازگشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مینودشت، هادی هاشمیان ظهر امروز در نشست با مدیران شهرستان درباره حل مشکلات واحدهای تولیدی اظهارداشت: آنقدری که تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران از برخی سنگ‌اندازی‌ها گلایه دارند از تورم و گرانی گلایه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دستگاه قضایی خود را مکلف می‌داند که در این شرایط بیش از گذشته به رونق و جهش تولید کمک کند.

هاشمیان افزود: در سال‌های اخیر ستاد اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی استان فعال شده و در این مدت تلاش کرده تا موانع و مشکلات واحدهای تولیدی را شناسایی و برطرف کند.

زنانی که مجدانه در صحنه‌های اقتصاد مقاومتی حضور دارند؛ زنان اردبیل الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی"اقتصاد مقاومتی" را از منظر اقتصاددان‌های خارجی بررسی کردیماتمام پروژه‌های نیمه تمام اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به 81 هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد

وی تأکید کرد: تقویت سرمایه‌گذاری و کاهش مشکلات مراکز تولیدی در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان است.

رئیس کل دادگستری استان افزود: از ابتدای امسال تا کنون 270 پرونده برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده که تاکنون مشکلات 20 واحد با پیگیری و نامه نگاری‌های دادگستری حل و فصل شده است.

هاشمیان با اشاره به بازدید از 94 واحد تولیدی استان از ابتدای امسال ادامه داد: در ستاد اقتصاد مقاومتی منتظر مراجعه فعالان عرصه تولید نمی‌مانیم و با حضور در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و رصد می‌کنیم.

وی بیان داشت: از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی از دو سال پیش در دادگستری گلستان، 35 واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان با پیگیری دستگاه قضایی رونق گرفت که در مجموع برای یک‌هزار و 200 نفر فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... آیت الله ناصری: رفع مشکلات اقتصادی نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی است توسعه "صنایع دستی" راهکاری برای اشتغال پایدار در اقتصاد مقاومتی تحلیل سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از التهابات ارزی / دولت به سیاست‌های ‌اقتصاد مقاومتی بی‌توجهی‌ کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آیت الله ناصری: رفع مشکلات اقتصادی نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی است توسعه "صنایع دستی" راهکاری برای اشتغال پایدار در اقتصاد مقاومتی تحلیل سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از التهابات ارزی / دولت به سیاست‌های ‌اقتصاد مقاومتی بی‌توجهی‌ کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید تازه تفحص شده به خانواده‌اش پس از ۳۴ سال فراق / نهاوند ‌عطر شهادت گرفت + فیلم ۳ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۴ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۵ بهره‌برداری موفقیت‌آمیز از سکوهای ۱۳A و ۱۳C در پارس جنوبی / برداشت گاز ایران روزانه ۲۸ میلیون متر مکعب ‌افزایش یافت ۶ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل قرار دارند ۷ آخرین وضعیت پیشرفت سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان/ افتتاح فاز نخست طرح تا پایان امسال‌ ۸ معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود / پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌ مهمترین اخبار استانها جانشین فرمانده ناجا: آمادگی کامل برای برگزاری با شکوه سوگواری‌های ماه محرم را داریم / در برخورد با اراذل و اوباش کوتاهی نمی‌کنیم گزارش ویدئویی| ناگفته‌های ماجرای تبادل اسرا در سال ۶۹ / چرا صدام بدون هیچ پیش شرطی حاضر به تبادل اسرا شد؟ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر کمیته امداد ۲۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند / اختصاص ۶۵ درصد تسهیلات اشتغال‌زایی به روستائیان مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد اختصاصی| نامه مهم ظریف در واکنش به اقدامات آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه نیویورک تایمز: معلوم نیست ترامپ توانایی فعال کردن مکانیزم ماشه را داشته باشد روحانی: توانمان را باید بر موشک‌های کروز بگذاریم/ در صنعت دفاعی از جایگاه ۲۳ به جایگاه ۱۴ دست یافتیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کارگران از رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی محسوب می‌شوند، مقام معظم رهبری فرمودند «اگر بخواهیم به استقلال اقتصادی برسیم این اقتصاد وابسته است به تولید و کار و کارگر» بدون کار و کارگر اقتصادی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: کارگران موتور پیشران و عامل اصلی حرکت و رونق اقتصادی کشور هستند، که مظلومانه در جامعه زندگی می‌کنند، باید به این قشر عزیز توجه بیشتری شود.

امام جمعه قرچک گفت: تمام کشور همه اقشار و همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی بر می‌گردد به قشر زحمت‌کش کارگر، اگر این عزیزان نباشند کار کشور زمین خواهد ماند.

وی افزود: اگر امروز ما در اقتصاد همچون دیگر حوزه سیاسی، نظامی و امنیتی قوی شویم دشمن بفکر آسیب ما نخواهد بود و جرأت نزدیک شدن به ما با نیت آسیب نخواهد داشت.

کد خبر 6089153

دیگر خبرها

  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان