Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@07:42:59 GMT

بازداشت عاملان درگیری مسلحانه در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۳۲۸۴

بازداشت عاملان درگیری مسلحانه در جنوب تهران

خبرگزاری تسنیم:  پنجم مرداد ماه سال جاری یک فقره درگیری مسلحانه و قدرت‌نمایی منجر به جرح با سلاح که موجب رعب و وحشت شهروندان و ناامنی در بین اهالی یکی از محلات شهرری شده بود به مرکز فوریتهای پلیسی اعلام شد.

بر اساس این گزارش، تیمی از مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مسئولیت پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان درگیری مسلحانه را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس تحقیقات پلیسی و رصدهای اطلاعاتی، مشخص شد عاملان اصلی درگیری دو برادر بودند که به دلیل اختلاف حساب مالی با چند موادفروش منطقه شهرری درگیر شده، برای نشان دادن قدرت خود از سلاح گرم استفاده کرده و بلافاصله با سایر طرفین درگیری از محل گریخته‌اند.

ظن مأموران مبنی بر اقدامات تلافی‌جویانه طرف دیگر نزاع و درگیری که اغلب از عمده‌فروشان مواد مخدر در جنوب تهران بودند قوت گرفت و مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران با تلاش شبانه‌روزی و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند روز گذشته مخفیگاه متهمان را در حوالی اسلامشهر شناسایی کنند.

در نهایت در یک عملیات ضربتی با هماهنگی‌های قضائی هر دو برادر در مخفیگاهشان دستگیر شده و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.

پنج متهم متواری دیگر این پرونده نیز چندی پیش در عملیاتهای جداگانه در استانهای غربی کشور شناسایی و توسط مأموران پلیس امنیت دستگیر شده‌اند.

پس از تحقیقات تکمیلی و اعتراف متهمان به جرم ارتکابی، هر هفت عاملان نزاع و درگیری مسلحانه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرحهای مقابله با اراذل اوباش و اخلالگران نظم عمومی در سطح تهران ادامه دارد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف و هنجارشکنی توسط افراد قانون‌گریز، از طریق تلفن 110 پلیس را در جربان قرار دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازداشت عاملان درگیری مسلحانه تهران درگیری مسلحانه پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز