Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در طول دوران کاری خود، سرمربی‌گری گل‌گهر یکی از سخت‌ترین کارهایی بود که بر عهده گرفته بودم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجید جلالی پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: واقعاً خوشحالم چون در طول دوران کاری خود، سرمربی‌گری گل‌گهر یکی از سخت‌ترین کارهایی بود که بر عهده گرفته بودم و خرسندم که توانستم از پس آن بربیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد ...

R41346/P1018188/S6,51/CT11 بیشتر بخوانید... اصفهان| شکست دو گله ذوب‌آهن برابر گل‌گهر در نیمه نخست اصفهان| ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برای دیدار با ذوب‌آهن اعلام شد اصفهان| ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر گل‌گهر سیرجان مشخص شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصفهان| شکست دو گله ذوب‌آهن برابر گل‌گهر در نیمه نخست اصفهان| ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برای دیدار با ذوب‌آهن اعلام شد اصفهان| ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر گل‌گهر سیرجان مشخص شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۳ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۴ پیکر آیت الله تسخیری در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد ۵ عزاداری محرم امسال متفاوت با سال‌های قبل/ کرونا مراسم تعزیه‌خوانی در «شهرضا» را تعطیل کرد ۶ درخواست پدر ۶ قلوهای البرزی از مسئولان ۷ آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتش ۸ حرم مطهر رضوی سیاه‌پوش عزای سیدالشهدا (ع) شد / آیین سنتی «صلات» ‌اجرا می‌شود + تصاویر مهمترین اخبار استانها جزییات آزادی ۳ صیاد بلوچِ در بند دزدان دریایی سومالی / ۱۴ صیاد دیگر هنوز در بند گروه تروریستی "الشباب" اسیرند تولیت آستان قدس رضوی: مردم اجازه ندهند عده‌ای دوگانه «عزاداری و سلامت» را ایجاد کنند جانشین فرمانده ناجا: آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه سوگواری‌های ماه محرم را داریم/ در برخورد با اراذل و اوباش کوتاهی نمی‌کنیم حرم مطهر رضوی سیاه‌پوش عزای سیدالشهدا (ع) شد / آیین سنتی «صلات» ‌اجرا می‌شود + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» ظریف خطاب به شورای امنیت: آمریکا هیچ حقی برای تلاش در جهت احیای تحریم‌ها ندارد سید حسن نصرالله: رژیم صهیونیستی مهمترین تهدید منطقه ما است آمریکا رسماً از ایران به شورای امنیت شکایت کرد چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن برابر گل گهر ترکیب تیم فوتبال گل گهر سیرجان ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص برنامه‌های فضایی کشور گفت: سند ۱۰ ساله توسعه صنعت فضایی کشور سال قبل تصویب شده است و آقای رئیس جمهور آن را ابلاغ کردند.

وی افزود: ما برنامه‌های مورد نظر خود را در حوزه‌های مختلف از جمله بخش ماهواره‌های مخابراتی و سنجشی را دنبال می‌کنیم. همین طور ساخت ماهواره‌های متعدد را در دستور کار داشته، ضمن آنکه در حال حاضر ساخت چندین ماهواره متغیر را پی‌گیری می‌کنیم.

زارع پور در ادامه متذکر شد: دوستانی که متولی حوزه پرتابگرها هستند، پرتابگرهای خود را یکی پس از دیگری تست می‌کنند و در این بخش از حوزه‌ها فناوری‌های ما نیز تثبیت شده است که ان شاالله بتوانیم و شاهد باشیم که صنعت فضایی بیش از گذشته شاهد رشد و پیشرفت آن باشد و جایگاه مناسبی که شایسته جمهوری اسلامی است ایران است به آن برسیم.

فضای فعالیت برای کسب و کارها در پیام رسان‌های داخلی فراهم شده است

زارع پور در پاسخ به سوال دیگری در خصوص میزان رشد کسب و کارهای کشورمان در استفاده از سکوهای پیام‌رسان داخلی گفت: تا دو سال قبل ظرفیت لازم در سکوهای داخلی و برای کسب و کارهای داخلی خیلی مانند آنچه که امروز فراهم است، وجود نداشت. مهم‌ترین دلیل آن نبود مخاطب کافی در پیام رسان‌های داخلی بود.

وی‌افزود: از یک سال و نیم گذشته مخاطبین شبکه‌ها و پیام رسان‌های داخلی بعضاً تا ۵، ۶ و حتی ۸ برابر افزایش یافته است. این افزایش شامل افزایش کاربران روزانه و نیز کاربران ماهانه است.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اذعان کرد: قطعاً آنچه را که کسب و کارهای اقتصادی می‌خواهند، آن است که در هر پیام رسانی مردم حضوری جدی داشته باشند، موضوعی که در حال حاضر و در یک سال و نیم گذشته فراهم شده است.

زارع‌پور ادامه داد: می‌توان گفت زمینه لازم برای فعالیت کسب و کارها و سکوهای داخلی بیش از گذشته فراهم شده است و دولت در سال گذشته آئین‌نامه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن و در حمایت از کسب و کارهای اقتصاد سکوهای دیجیتال، یک بسته حمایتی تعریف کرد، که بندهایی از آن اجرا شده و بقیه بندها در حال پیگیری است.

وی در خصوص معافیت‌های مالیاتی کسب و کارهای حاضر در پیام‌رسان‌های داخلی اذعان کرد: یکی از بندهایی که دو سال است در قانون آمده است معافیت مالیاتی این کسب و کارها است، به گونه‌ای که کسانی که کسب و کار خود را از سکوهای خارجی به سکوهای داخلی منتقل کنند دو سال از پرداخت مالیات معاف شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این قانون در سال ۱۴۰۲ اجرا شد و برای بودجه سال ۱۴۰۳ هم در نظر گرفته شده است. ضمن آنکه طبق آن آئین نامه دستگاه‌های مختلف وظایفی دارند که در حال اجرای آن هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم