Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ حاتمی گفت: همکاران ما در وزارت دفاع با توجه به ظرفیت‌های بالایی که در حوزه‌های علم و فناوری در اختیار دارند، کمک موثری به همکاران وزارت بهداشت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ امیر حاتمی در گفت‌وگویی از مرحله آزمایشی موشک‌های کروز هوایی خبر داد و گفت: یک موشک کروز برد بلند هم برای هواپیما‌ها داریم که امیدواریم بتوانیم آن را به موقع به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کار برای تولید این موشک کروز برد بلند در وزارت دفاع با جدیت به پیش می‌رود و از آنجا که یک کار تحقیقاتی است، اگر با مانع فنی روبرو نشود در موعد مقرر به نتیجه خواهد رسید.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه وزارت دفاع در زمینه انواع موشک‌های کروز کار می‌کند، اظهار کرد: در نمایشگاه دفاعی ۲۲ بهمن سال گذشته هم موشک‌های کروز زمین به زمین هویزه و سومار به نمایش گذاشته شد که برد آن‌ها حدود هزار و ۴۰۰ کیلومتر است.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به صعود ایران از رتبه بیست و سوم به چهاردهم در توان دفاعی، ادامه داد: اگر سنجش دقیقی صورت بگیرد، حتماً رتبه واقعی ما بالاتر از این رقم خواهد بود.

وی تاکید کرد: این رتبه بندی را موسسه‌های بین‌المللی بر اساس شاخص‌هایی انجام می‌دهند و قدرت رزمی کشور‌های مختلف را با تطبیق داده‌ها می‌سنجند و یک رتبه‌ای را اعلام می‌کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد:، اما چون آن‌ها از ویژگی‌های رزمندگان ما مانند قدرت روحی، آموزش، تجربه و انگیزه‌های الهی اطلاع درستی ندارند نمی‌توانند با دقت این توان دفاعی را بسنجند.

امیر سرتیپ حاتمی درباره مشارکت وزارت دفاع در تولید واکسن کرونا هم، گفت: همکاران ما با توجه به ظرفیت‌های بالایی که در حوزه‌های علم و فناوری در اختیار دارند، کمک موثری به همکاران وزارت بهداشت می‌کنند و ما امیدوار هستیم که بتوانیم در تامین واکسن کرونا هم نقش موثری ایفا کنیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا امیر حاتمی کرونا وزارت دفاع امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است