Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، هفتمین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی «نردبان» امشب روی آنتن شبکه مستند می‌رود. مستندسازان و نظریه‌پردازان مطرح سینمای مستند از داخل و خارج ایران در گفت‌وگوهایی اختصاصی با «نردبان»، از تجربیات خود در فیلم‌سازی و عکاسی مستند می‌گویند و سینمای مستند ایران را مورد بررسی قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این قسمت از برنامه نردبان با ورود به پرونده مستندهای با موضوع کودتای 28 مرداد، دو مستند «آقای نخست‌وزیر» به کارگردانی محمدرضا امامقلی و «محاکمه مصدق» به کارگردانی احسان عمادی را مورد نقد و بررسی قرار داده است. در این بخش از برنامه سیداحسان عمادی در گفت‌وگو با حامد شکیبانیا ضمن توضیح درباره مستند خود از کاربرد عکس در فیلم مستند سخن گفته و محمدرضا امامقلی نیز در گفت‌وگویی دیگر از دغدغه‌های تهیه آرشیو در فیلم مستند صحبت و امید بلاغتی این دو فیلم مستند را نقد و بررسی کرده است. 

در بخش دیگر برنامه،‌ وحید صداقت که این روزها مستند «صحنه‌هایی از یک جدایی» را روی پرده دارد، با حضور در نردبان روبه‌روی دوربین شبکه مستند نشسته است. علاقه‌مندان برای مشاهده کامل آیتم‌های برنامه می‌توانند به سایت شبکه مستند و صفحه اینستاگرام برنامه مراجعه کنند. 

«نردبان»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند فیلم و عکاسی مستند را به علاقه‌مندان آموزش دهد. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت 18 روی آنتن شبکه مستند می‌رود و بازپخش آن شنبه‌ها ساعت 15 است. نردبان در استودیو فرهنگسرای ارسباران ضبط می‌شود. 

منبع: الف

کلیدواژه: شبکه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد