Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای گفت: وزارت ورزش در مدیریت حواشی‌ عملکرد خوبی داشت، برای توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای قدم‌های خوبی را برداشتیم.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجتبی جوهری، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، درباره عملکرد یک‌سال اخیر این فدراسیون در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: درخصوص رویدادهای ورزشی که خوشبختانه تا بهمن‌ماه عملکرد خوبی داشتیم اما بعد از آن به هر جهت همه رویدادها و برنامه‌ها تعطیل شد ولی تلاش کردیم همین برنامه‌ها را به صورت مجازی پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: اما در مجموع در یک سال گذشته تلاش کردیم تعداد احداث زورخانه‌ها را افزایش بدهیم که خوشبختانه حدود ۶ یا ۷ زورخانه را افتتاح کردیم و در کنار آن چند مورد هم کلنگ‌‌زنی داشتیم. خوشبختانه در سال‌های اخیر استقبال از ورزش‌های زورخانه‌ای خوب بوده در همین راستا در خصوص توسعه این ورزش هم اقدامات خوبی هم از سمت فدراسیون و هم از سمت نهادهایی که با آنها تفاهم‌نامه داریم انجام شده است.

جوهری با اشاره به عملکرد وزارت ورزش نیز گفت: وزارت ورزش و جوانان نیز عملکرد قابل قبولی داشته به نظرم هم سیاست‌گذاری و هم در حمایت از فدراسیون‌ها، اما در مجموع به نظرم با حواشی که برای وزارت ایجاد شد به خوبی توانست این حاشیه‌ها را مدیریت کند و در پیشرفت ورزش قدم‌های خوبی را بردارد. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی ورزش های زورخانه ای وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،در این مراسم که سرهنگ جوکار رئیس ورزش‌های پهلوانی استان و مسئولین زارچ حضور داشتند از امام‌جمعه زارچ و رئیس اداره ورزش و جوانان به‌عنوان مروج فرهنگ پهلوانی قدردانی به عمل آمد. 

 
تجلیل از ورزشکاران زورخانه و همچنین تجلیل از خانواده شهید ذاکری، شهید ناصر کریمی و شهید دادار از شهدای ورزشکار شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال