Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  اصغر اسماعیلی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو، در جلسۀ افتتاحیه این ممیزی تصریح کرد: دستاورد‌ها و موفقیت‌های پی‌درپی شرکت که با تلاش مدیریت و کارکنان و استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی به دست آمده به‌طور مستمر ارتقای سطح کیفی و کمی محصولات را به دنبال داشته است.

وی تأمین حداکثری نیاز خودروسازان داخلی و حضور مستمر و مقتدر در بازار‌های جهانی را از اهداف استراتژیک شرکت ورق خودرو اعلام و اظهار کرد: به همین منظور رعایت الزامات خاص موردنظر مشتری و استاندارد‌های مدیریت کیفیت ازجمله IATF۱۶۹۴۹:۲۰۱۶ همواره سرلوحۀ تیم مدیریتی شرکت ورق خودرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است در جلسۀ اختتامیه این ممیزی محمدرضا برزیده، سرممیز شرکت DQS، ضمن ابراز خرسندی از روند روبه‌رشد شرکت ورق خودرو در سال‌های اخیر، بستر ایجادشده همراه با برنامه‌ریزی‌های مدون جهت تحقق تعالی سازمانی در این مجموعه را قابل‌تقدیر دانست.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان شرکت ورق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم

در چنین روزی در سال 2016، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در بازی رفت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید. تک گل این بازی را سائول نیگز روی یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد