Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:42:10 GMT

محمود کریمی متفاوت در سبک هیئت داری

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۴۷۲۹

محمود کریمی متفاوت در سبک هیئت داری

به گزارش خبرگزاری مهر، میکائیل دیانی از فعالان رسانه در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: تمایز در فرم و محتوا؛ همیشه حاج محمود کریمی را از مداحان دیگر متفاوت کرده است؛ متفاوت که چه عرض کنم؛ در حقیقت او را پیشران تر از دیگران کرده است! او هم در سبک مداحی هر سال به روز تر و جلودار تر است و هم در سبک هییٔت داری اش؛ که نمونه بارز آن را در احیای شعایٔر دینی و انقلابی اش می‌توان دید؛ از پرچم «حسین سرباز ره دین بُوَد…» چند سال پیش تا چهارپایه خوانی پارسال و روضه خوانی بین تصاویر شهدا در رمضان امسال!
و محرم امسال هم او متفاوت‌تر از همه عمل کرد! هییٔت چندهزارنفری چیذر را که با فاصله پرمخاطب ترین هییٔت ایران است را تعطیل کرد و با تابعیت از ستاد ملی کرونا ایده هر کوچه یک حسینیه را داد و خودش به روشی خالصانه آن را با یک وانت و چند بلندگو از دیشب اجرا کرد؛ اتفاقی که حالا باز هم تمایز و تفاوت او را نشان داد؛ در مداحی‌هایش هم از «آه از آن ساعتی…» مرحوم کوثری را خواند تا پیرمردهای آمده بر لب پنجره اشک بریزند و هم در مورد ما ملت امام حسینیم سرود تا در تحلیل روز هم از همین تریبون برای مردم بصیرت افزایی کند!
او حتی در این ایده بخشی از شکاف‌های اجتماعی راه هم ترمیم کرد؛ فاصله گذاری بین آنهایی که عزاداری را به سبک هییٔتی های پاثابت برگزار می‌کنند با آنهایی که دهه محرمی درگیر امام حسین می‌شوند و پای کار دسته و خیابان هستند و حالا در این کرونا از آن هم محروم شده اند؛ همه گوشه و کنار کوچه با هم ایستاده بودند و گریه می‌کردند و سینه می‌زدند!
همین اخلاصش هم حالا باعث شده که از دیشب تا به حال تمام فضای مجازی دارند در مورد او صحبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

کد خبر 5004714

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 99 محمود کریمی مراسم عزاداری امام حسین ع صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه مطبوعات ایران ویروس کرونا محرم 99 اینفوگرافیک کاریکاتور توییتر آزاده هشت سال دفاع مقدس شیوع کرونا مراسم عزاداری دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)

گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)

دیگر خبرها

  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب