Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام برای سال تحصیلی 400-99 در 15 رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

«شهریار رستمی» در گفت و گو با ایسنا با از پذیرش دانشجو  در دو مقطع کاردانی و کارشناسی  در 15  رشته خبر داد و اظهار کرد:  این مرکز اولین مرکز علمی کاربردی ایلام است که در سال 1385 شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر با دارا بودن امکانات و تجهیزات کارگاهی و آموزشی در خدمت توسعه آموزش و مهارت در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : این مرکز برای سال تحصیلی آینده در مقطع کاردانی در رشته‌های نرم‌افزار کامپیوتر، گردشگری، گیاهان دارویی و معطر، مترجمی زبان، روابط عمومی، طراحی دوخت، امور فرهنگی و تربیت مربی قرآن دانشجو پذیرش خواهد کرد.

رئیس مرکز آموزش  علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام تصریح کرد: این مرکز در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات، گیاهان دارویی و معطر، مترجمی زبان، طراحی دوخت، گرافیک ، روابط عمومی و مدیریت امور فرهنگی در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

رستمی افزود: برخی از امکانات ویژه برای دانشجویان در این دوره از پذیرش دانشجو را شامل عدم نیاز به مدرک پیش دانشگاهی و برخورداری از هر نوع مدرک دیپلم یا فوق دیپلم، برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری و آنلاین، استفاده از وام دانشجویی، امکان تقسیط شهریه تحصیلی، ارائه مدرک معتبر از وزارت علوم، دریافت کمترین شهریه در بین دانشگاهها، ادامه تحصیل رایگان برای خانواده های شاهد و ایثارگر و بهره‌مندی از معافیت تحصیلی برادران برشمرد.

وی تاکید کرد: دارا بودن مرکز نوآوری و شکوفایی برای معرفی به بازار کار را از دیگر مزایای تحصیل در مرکز علمی کاربردی ایلام عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد