Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پروژه‌های ورزشی در استان کردستان سال‌هاست که کلنگ احداث آن به زمین زده شده و ورزشکاران چشم‌انتظار تحقق وعده‌های مسئولان هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، ورزش در شهرستان سقز در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و ورزشکاران سقزی به خوبی توانسته‌اند در سطح کشور و حتی در مسابقات آسیایی بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان سقز در رشته‌های رزمی موفقیت‌های بیشتری به دست آورده و مربیان و ورزشکاران سقزی در رشته‌هایی همچون موی تای، کاراته، تکواندو در سطح آسیایی برای استان افتخارآفرینی کرده‌اند.

هفته گذشته «بهرام نصراللهی‌زاده» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان همراه با «بهزاد رحیمی» نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های ورزشی در حال احداث این شهرستان بازدیدی داشتند؛ سالن ورزشی ایرانخواه، صاحب و هتل ورزشکاران سقز جزو پروژه‌های در دست اقدام بوده که تا به حال به اتمام نرسیده و ورزشکاران سقزی همچنان چشم‌انتظار قول‌های مسئولان هستند.

فرزاد خاکی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز درباره وضعیت پروژه‌های در دست اقدام شهرستان، به خبرنگار تسنیم می‌گوید: در حال حاضر چهار پروژه نیمه کاره در دست اقدام داشته که سالن ورزشی ایرانخواه که حدود 90 درصد پیشرفت داشته یکی از آنهاست که در سفر اخیر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، قول پرداخت هزینه معوقه پیمانکار داده شد تا این پروژه تمام شود.

وی افزود: همچنین سالن صاحب که هزینه سوله کاملاً به پیمانکار پرداخت شده اما پیمانکار این پروژه تعلل زیادی داشته و از وی، بابت تأخیر در تکمیل سالن صاحب گلایه داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز خاکی گفت: چمن مصنوعی در بلوار تربیت هم در دست اقدام است که حدود 85 درصد این پروژه انجام شده و در حال حاضر فقط محدوده‌سازی و روشنایی این مجموعه باقی مانده اما مهم‌ترین پروژه ورزشی سقز و حتی بعد از سالن شش هزار نفری 22 گولان سنندج، هتل ورزش شهرستان سقز بوده که حدود 45 درصد پیشرفت داشته و باز در بازدید اخیر مسئولان استانی و نماینده سقز، قول‌هایی بابت اتمام این مجموعه تا پایان سال عمرانی 1399 داده شد که اگر این اتفاق بیفتد شاهد موفقیت بزرگی در سطح استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: برای سال 1399 برنامه‌های متنوعی برای پیشرفت ورزش سقز پیش‌بینی شده بود اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکل روبه‌رو شدیم، اما بازهم برنامه‌هایی از جمله آغاز ساخت پیست تارتان برای دوومیدانی‌کاران و واگذاری استادیوم تختی از طریق ماده 27 به بخش خصوصی داشته، تا استادیوم مجهز و در شأن فوتبالیست‌های سقزی داشته باشیم.

خاکی عنوان کرد: امسال در نظر داشتیم برای نخستین بار المپیاد ورزشی درون شهرستانی با حضور ورزشکاران 20 رشته ورزشی در سقز برگزار کرده تا هم استعدادهای ورزشی شهرستان را شناسایی و از سوی دیگر باعث تفریح و نشاط بین ورزشکاران سقزی شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم این برنامه را اجرایی کنیم.

وی شناسایی و کشف استعداد‌های ورزشی با کمک هیئت‌های ورزشی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز خواند و افزود : در چند سال اخیر شاهد موفقیت ورزشکاران سقزی در مسابقات کشوری در سطح پایه بوده‌ایم.

26 پروژه ورزشی هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شودهمدان| اما و اگرهای یک پروژه ورزشی؛ اعتراض نماینده مردم ملایر به افتتاح نمایشی یک ورزشگاه

رئیس اداره ورزش و جوانان سقز با بیان اینکه شهرستان سقز در اکثر رشته‌های ورزشی دارای استعداد و پتانسیل است اظهار کرد: در دهه‌های 60  و 70 کشتی سقز در سطح کشوری جزو تیم‌های برتر بوده و به نوعی تنها رشته مدال‌آور شهرستان در سطح کشور به شمار می‌رفت اما در حال حاضر ورزشکاران سقزی در رشته‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: ورزش سقز فقط به رشته‌هایی همچون تکواندو و موی‌تای خلاصه نمی‌شود بلکهما در رشته پینگ‌پنگ در سطح پایه در استان حرف اول را خواهیم زد و حتی مسابقات کشوری این رشته را سال گذشته در سقز برگزار کردیم و تنها مدال تاریخ نونهالان پینگ پنگ را بدست آوردیم، برنامه‌های خوبی برای حمایت از همه رشته‌ها در سطح شهرستان داشته و همه رشته‌ها را فعال کرده‌ایم.

خاکی در مورد فعالیت بانوان سقزی نیز گفت: در بخش بانوان هم عملکرد قابل قبولی داشته، بانوان سقزی در رشته‌های رزمی همچون کاراته، تکواندو و موی‌تای در سطح کشور و حتی آسیا افتخار‌آفرینی کرده و در سال‌های گذشته هم، وزنه‌برداری بانوان را فعال و نتایج خوبی بدست آورده‌ایم.

وی هدف این اداره را حمایت از ورزشکاران دانست و اظهار کرد: هدف اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز برای پیشرفت ورزشکاران و کسب افتخار در آینده فراهم کردن بستر و در اختیار قرار دادن امکانات مناسب برای تمرین مناسب ورزشکاران بوده اما باید مربیان نیز در تمام رشته‌ها، سطح علمی خود را ارتقاء داده کمااینکه اداره در این راه حامی مربیان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز مدعی است: در دوران مدیریت بنده تمامی فضاهای ورزشی شهرستان به روزرسانی شده و هر سال، سالن‌های فرسوده را تعمیر کرده تا ورزشکاران با خیالی آسوده به تمرین پرداخته و امیدواریم در آینده هم بتوانیم بیشتر حامی ورزشکاران باشیم.

وی درباره حضور تیم‌های سقزی در مسابقات فوتسال نیز می‌گوید: سقز در رشته فوتسال دارای استعداد و پتانسیل قابل توجهی است و اداره ورزش و جوانان شهرستان با تمام قوا از تیم‌های جوانان و بزرگسالان حاضر در مسابقات کشوری، حمایت کرده و نتایج خوبی هم بدست آورده‌ایم اما به شدت با مشکل اسپانسر روبه‌رو بوده و اگر حمایتی هم از بخش خصوصی صورت گرفته به صورت مقطعی بوده است، تیم بزرگسالان هم که حتی به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال صعود کرده و به‌دلیل مشکلات مالی به لیگ دسته دوم سقوط کرده در چند سال اخیر با حمایت‌های اداره ورزش و جوانان و هیئت شهرستان در مسابقات شرکت کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز با اعلام حمایت از ورزشکارانی که شانس حضور در مسابقات آسیایی و جهانی را دارند، بیان کرد: نگاه ما این دسته از ورزشکاران ویژه است و تمام سعی اداره حمایت از قهرمانان شهرستان و حفظ انگیزه است اما متاسفانه ورزشکاران استان و به خصوص ورزشکاران سقزی، با مشکلات مالی و نبود آینده شغلی روبه‌روند که باید تدبیری برای آنان اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 40 هیئت ورزشی آقایان، 23 هیئت بانوان و 14 هزار ورزشکار سازمان یافته، بیش از 500 پیشکسوت ورزشی، 800 مربی کارت‌دار، 180  رشته ورزشی و 25 سالن ورزشی دولتی و 67 باشگاه خصوصی در شهرستان داریم.

خاکی یادآور شد: سقز دارای 260 قهرمان در عرصه ملی، بین‌المللی و جهانی و آسیایی بوده که این آمار در سطح استان بسیار قابل توجه است.

انتهای پیام/490/ ت

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... وزیر ورزش برای ورود سرخابی‌ها به بازار سرمایه تضمین داد سرپرست سازمان لیگ ووشو: درخواست برگزاری لیگ را به فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه دادیم علی‌نژاد: توقع داریم فدراسیون فوتبال از منافع ایران با تقویت تیم حقوقی خود دفاع کند/ وزارت ورزش دخالتی در انتخاب سرمربی ندارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزیر ورزش برای ورود سرخابی‌ها به بازار سرمایه تضمین داد سرپرست سازمان لیگ ووشو: درخواست برگزاری لیگ را به فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه دادیم علی‌نژاد: توقع داریم فدراسیون فوتبال از منافع ایران با تقویت تیم حقوقی خود دفاع کند/ وزارت ورزش دخالتی در انتخاب سرمربی ندارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۲ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۳ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۴ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۵ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد ۶ گذری در قدیمی‌ترین مسجد قم از دریچه دوربین ۷ آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود ۸ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است مهمترین اخبار استانها گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / برگزاری عزاداری با لبیک به فرمایشات امام خامنه‌ای + فیلم گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشکی ‌که می‌خواست گل‌فروش شود / همیشه منتظر معجزه الهی برای بیماران هستم گزارش ویدئویی| چرایی اهمیت مسجد در دنیای امروز/ نقش راهبردی مساجد در تحکیم بنیان جامعه دینی و رشد فضایل اخلاقی کردستان| روستانشینانی که "آب آلوده" می‌نوشند/ مسئولان محرومیت "روستای سپیران" را دریابند+ تصاویر مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند متن طرح دو فوریتی نمایندگان برای خروج خودکار از برجام با فعال شدن مکانیسم ماشه یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند جزئیات مدل‌های ۹گانه تأمین مسکن کارگران/ ۳۵۸هزار کارگر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند براتی: بازگشت تحریمهای شورای امنیت فشار اقتصادی جدیدی به کشور وارد نخواهد کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشکاران سقزی شهرستان سقز استان کردستان دست اقدام سطح کشور حال حاضر ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟