Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اشرف یوسفی صبح امروز شنبه در نشست خبری با خبرگزاری‌های استان کردستان، اظهار داشت: بانک‌ها همواره در زمان‌های مختلف در کنار دولت حضور داشته‌اند و ارائه خدمت به مردم را افتخار مجموعه خود می‌دانند.

وی افزود: تا پیش از تحریم‌های اقتصادی که از سوی دشمنان نظام برای ایران وضع شد، وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی و ارائه خدمات به مراتب بهتر بود اما علیرغم این تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که کشور با آن مواجه بوده توانسته‌ایم در این حوزه باز هم به نسبت عملکرد مثبتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اطلاع رسانی بانک‌های استان کردستان ادامه داد: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان تیر ماه سال جاری در مجموع ۹۵ هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب ۲۷۴ هزار و ۴۳۷ فقره درخواست تسهیلات پرداخت شده است.

یوسفی یادآور شد: ۲۱ هزار و ۶۳ میلیارد ریال در قالب ۵۱ هزار و ۳۲۶ فقره تسهیلات در بخش کشاورزی، پنج هزار و ۸۰۹ میلیارد ریال در قالب سه هزار و ۱۸۳ فقره تسهیلات در بخش صنعت و دو هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال در قالب شش هزار و ۴۵۳ فقره تسهیلات در بخش خود اشتغالی اقشار خاص پرداخت شده است.

وی بیان کرد: همچنین در بخش مسکن و ساختمان هشت هزار و ۶۳۷ میلیارد ریال در قالب ۱۸ هزار و ۳۲ فقره، در بخش خدمات و بازرگانی ۴۵ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال در قالب ۱۵۵ هزار و ۹۶۱ فقره و در سایر بخش‌ها نیز هزار و ۲۳۶ میلیارد ریال در قالب هشت هزار و ۸۱ فقره تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی بانک‌های استان کردستان گفت: در بخش وام ازدواج نیز خوشبختانه این استان جزو استان‌های برتر کشور و منطقه در پرداخت وام بوده و ۱۰ هزار و ۴۶۳ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۸ هزار و ۴۶۸ متقاضی دریافت وام ازدواج پرداخت شده است.

یوسفی اظهار داشت: همچنین در راستای حمایت از مشاغل و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در این مدت ۳۱۴ میلیارد ریال به دو هزار و ۹۳۳ متقاضی وام کرونا پرداخت شده است.

کد خبر 5004920

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات بانکی شورای اطلاع رسانی سنندج وام کرونا ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر مراسم عزاداری آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد هفته دولت گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار میلیارد ریال در قالب پرداخت شده تسهیلات بانکی فقره تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو با ۲۷ فقره سرقت در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک سارق سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو مال‌خر دستگیر شدند و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 751453

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد