Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات محلی در «تخار» اعلام کردند که در حمله طالبان به نیروهای خیزش مردمی در این ولایت ۹ نفر کشته و ۲ تن دیگر نیز زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «جواد هجری» سخنگوی والی «تخار» اظهار داشت که در حمله طالبان به نیروهای خیزش مردمی 9 نفر کشته و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که این حمله نیمه شب گذشته در منطقه «لاله‌گذر» شهرستان «خواجه بهاالدین» آغاز شد و یک ساعت ادامه داشت.

هجری به رسانه‌ها گفته که در این حمله به طالبان نیز تلفات وارد شده است اما آماری در این باره ارائه نکرد.

طالبان هنوز درباره این رویداد چیزی نگفته است.

این گروه سه روز پیش نیز به نیروهای خیزش مردمی در شهرستان خواجه‌بهاالدین حمله کرده بود که بر اثر آن 13 نفر کشته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

کشته شدن 14 نیروی امنیتی در حمله طالبان به شمال شرق افغانستانتشدید حملات طالبان در افغانستان؛ شهرستان «مرغاب» سقوط کردطالبان: تا برپایی "نظام خالص اسلامی" به مبارزه ادامه می‌دهیم

حملات طالبان به نیروهای امنیتی افغان در حالی ادامه دارد که در آستانه مذاکرات بین‌الافغانی دولت روند آزادی زندانیان این گروه را متوقف کرده است و زمان آغاز مذاکرات صلح هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط طالبان اخبار "افغانستان" بیشتر بخوانید... اشرف‌غنی: شرایط برای صلح در افغانستان آماده است، طالبان آتش‌بس کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اشرف‌غنی: شرایط برای صلح در افغانستان آماده است، طالبان آتش‌بس کند واژه های کاربردی مرتبط طالبان اخبار "افغانستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند ۲ کدام اعضای شورای امنیت تاکنون درخواست آمریکا علیه ایران را غیرقانونی دانسته‌اند؟ ۳ برایان هوک: برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران به اجازه هیچ‌کس نیازی نداریم ۴ شکست و انزوای جدید آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل ۵ الکاظمی: درباره استقرار نیروهای آمریکایی در خارج از عراق توافق کردیم/ حملات ترکیه به خاک عراق را نمی‌پذیریم ۶ امارات و عبرت‌‌هایی که چشم بر آنها بست ۱ــ ابومازن نماد خوش‌خدمتی ۷ قدرتمندترین کشتی جنگی جهان در ناوگان دریایی روسیه ۸ وقوع چند انفجار در عراق مهمترین اخبار بین الملل شکست و انزوای جدید آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم روسیه: شیوه آمریکا در برابر ایران، چشم‌اندازی ندارد/ واشنگتن به جای تهدید، گفت‌وگو کند/تشدید تنش‌ها با ایران اشتباه است گفتگو|پیامدهای عادی‌سازی روابط ابوظبی و تل‌‌آویو/ احتمال شروع مخالفت‌های داخلی مردمی در امارات مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم گفتگو|پیامدهای عادی‌سازی روابط ابوظبی و تل‌‌آویو/ احتمال شروع مخالفت‌های داخلی مردمی در امارات جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی / لنج در آب‌های بین‌المللی بود / ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ متن طرح دوفوریتی نمایندگان برای خروج خودکار از برجام با فعال‌شدن مکانیسم ماشه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار افغانستان طالبان اخبار افغانستان حمله طالبان شورای امنیت خیزش مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه

معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسم آغاز پروژه ساخت جاده هرات-غور اظهار داشت ساخت بزرگراه‌ها نقش مهمی در توسعه تجارت و ترانزیت افغانستان با کشورهای منطقه‌ دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسمی با حضور والی هرات، والی غور، فرمانده سپاه 207 الفاروق و مسئولین حکومتی و نظامی غور و هرات پروژه ساخت جاده هرات-غور را افتتاح کرد.

ملا برادر در این مراسم گفت: بخش حمل و نقل نقش مهمی در رشد اقتصادی افغانستان دارد و با توجه به این اهمیت، امارت اسلامی این بخش را در اولویت‌های خود قرار داده است که نشست‌های پی‌درپی با کشورهای همسایه و منطقه به منظور توسعه و سازندگی اساسی آن ادامه دارد.

وی افزود: این جاده یکی از پروژه‌های مهم و ملی افغانستان است که ولایت‌های هرات، غور، بامیان، دایکندی و میدان وردک را از طریق حمل و نقل زمینی به کابل وصل می‌کند.

معاون نخست‌وزیر حکومت طالبان پیش از این گفته بود جاده‌‎ای در شهرستان «واخان» ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان درحال ساخت است که با تکمیل آن مسیر جدیدی میان افغانستان و چین ایجاد می‌شود.

وی افزود این جاده که افغانستان و چین را به هم وصل می‌کند، می‌تواند مسیری برای تردد و انتقال کالاهای تجاری دو کشور باشد.

هیئت اقتصادی افغانستان در راه تهران؛ «ملابرادر» عازم ایران شدمعاون نخست وزیر افغانستان خطاب به تاجران ترک: برای سرمایه گذاری زمینه خوبی فراهم شده استانتقاد ملابرادر از سکوت جامعه جهانی درباره توقیف دارایی‌های افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • طالبان در سیلاب هم آب را به ایران بست | چانه‌زنی بر سر آب به کجا رسید؟
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم