Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طبق شواهد موجود، سند ورزشگاه شهید کاظمی که در اختیار باشگاه پرسپولیس است، به نام این باشگاه در نمی‌آید. تاریخ انتشار: 15:08 - 01 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۱۶۶

خبرگزاری میزان - با تصمیمات اتخاذ شده و برای اینکه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بتوانند خصوصی شوند از طرف دولت به هر کدام از باشگاه‌ها دو ورزشگاه تحویل داده شد تا ارزش مالی دو باشگاه برای سازمان خصوصی‌سازی بالا برود و بتوان این دو باشگاه را خصوصی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز گذشته دو ورزشگاه شهید درفشی‌فر و شهدای گمنام به باشگاه پرسپولیس تحویل داده شد و دو ورزشگاه کمپ مرحوم ناصر حجازی و مرغوبکار به استقلال تحویل داده شد.

در این میان اما دو باشگاه ورزشگاه دیگر داشتند که در این سال‌ها از این ورزشگاه‌ها استفاده می‌کردند. ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار باشگاه پرسپولیس و ورزشگاه امام رضا (ع) در اختیار باشگاه استقلال است. در چند سال گذشته باشگاه پرسپولیس هزینه‌های زیادی را در ورزشگاه شهید کاظمی انجام داد و این ورزشگاه را از یک استادیوم معمولی به یک استادیوم شیک و با امکانات تمام تبدیل کرد.

در حالی که انتظار می‌رفت ورزشگاه شهید کاظمی که در اختیار پرسپولیس است، برای خصوصی‌سازی سندش به نام پرسپولیس بخورد اما این اتفاق رخ نداد تا واکنش‌های زیادی را بین مسئولان و حتی هواداران پرسپولیس داشته باشد اما اصل ماجرا چیست؟

ورزشگاه شهید کاظمی و ورزشگاه امام رضا (ع) در اختیار شهرداری هستند و اگر قرار باشد که به پرسپولیس و استقلال تحویل داده شوند باید با تصویب شورای شهر باشد، اما مسئله اینجاست که اگر سند ورزشگاه شهید کاظمی به نام پرسپولیس بخورد باز هم خیلی از نظر مالی و ارزشی به کار پرسپولیس نمی‌آید. زمین این ورزشگاه ارزش مالی ندارد، چون سند این زمین به صورت اوقافی است و قابل فروش و ارزش واقعی نیست.

حالا شنیده می‌شود با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در سال‌های گذشته هزینه‌های زیادی را در ورزشگاه شهید کاظمی انجام داده و با توجه به اینکه به احتمال خیلی زیاد در راستای خصوصی‌سازی این ورزشگاه سندش به نام باشگاه پرسپولیس نمی‌خورد، احتمالا پنج سال دیگر ورزشگاه به اجاره باشگاه پرسپولیس در می‌آید تا سرخ‌پوشان بتوانند از امکانات آن استفاده کنند اما احتمال اینکه سند ورزشگاه به نام پرسپولیس بخورد تقریبا زیر صفر درصد است.

بیشتر بخوانید: قرارداد رضاییان با الشحانیه در آستانه فسخ نهایی / مقصد جدید رامین مشخص می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی ورزشگاه شهید کاظمی باشگاه پرسپولیس نام پرسپولیس سند ورزشگاه تحویل داده دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!