Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در اطلاعیه ای دارندگان مدال طلای المپیادهای علمی سال ۹۸ را برای انتخاب رشته فراخواند.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: دارندگان مدال طلای کشوری المپیادهای علمی (ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک و ادبی سال ۱۳۹۸) برای انتخاب رشته و ثبت‌نام در دانشگاه لازم است درخواست رسمی خود را با استخراج کد رشته مورد علاقه خود از دفترچه انتخاب رشته که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور چاپ می‌شود به انضمام کپی مدرک پایان تحصیلات دوره متوسطه و تصویر تمام صفحات شناسنامه و چهار قطعه عکس پرسنلی خود، از تاریخ اول تا چهارم شهریور ۹۹ ترجیحاً به آدرس ایمیل ysc@medu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

i ارسال کنند و یا به امور بین‌الملل باشگاه مراجعه کنند.

این اطلاعیه می افزاید: از دانش‌پژوهان درخواست می‌­شود با بررسی کامل نسبت به انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام کنند، تغییر رشته مورد تقاضا پس از ارسال مدارک به سازمان سنجش امکان پذیر نخواهد بود. ضمناً فرم صلاحیت عمومی هم باید تحویل باشگاه شود و نیازی به ارسال آن به دبیرخانه گزینش سازمان سنجش ندارد.

مدارک و فرم‌های مورد نیاز

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپياد دانش آموزي مرکز استعدادهای درخشان کنکور سراسری انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی

جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # المپیک پاریس ، ورزش سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود