Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی در نشست ارزیابی دوره‌ای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که روز شنبه با حضور موهبتی معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت بهداشت و مدیران کل وزارتی، مدیران حوزه بهداشت و درمان استان قزوین در قزوین برگزار شده است اظهار داشت: مدافعان سلامت در چند ماه گذشته با تلاش شبانه‌روزی بار سنگین حفاظت از سلامت مردم را بر دوش کشیدند و تعدادی از آنان نیز در این راه به شهادت رسیدند که نام آنها همواره به بزرگی و فداکاری در اذهان ایرانیان ثبت و ضبط خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این ایام که جهان مبتلا به آزمایشی بزرگ به نام کرونا شده، از بیان رشادت‌های پزشکان، متخصصان، پرستان و کادر درمانی و مدافعان سلامت عاجزیم و شاید در کلام نتوان این ایثار را مورد تقدیر قرار داد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ضرورت دارد در این ایام که به نام روز پزشک نام گذاری شده ضمن پاسداشت روح ملکوتی شهدای مدافع سلامت و آرزوی موفقیت، سلامتی و توفیق خالصانه برای همه کادر درمانی و جامعه پزشکی به عنوان سربازان خط مقدم جبهه، مقابله با آلام و دردها، به مطالبات بر حق کادر پزشکی و مدافعان حوزه سلامت به صورت ویژه توجه شود.

وی گفت: استان قزوین به عنوان استان راهبردی در کشور حلقه اتصال شرق به غرب و شمال و جنوب از کمبودهای بسیاری در حوزه بهداشت و درمان در رنج است.

محمد بیگی تصریح کرد: باید اعتبارات قزوین با در نظر گرفتن ظرفیت این استان در نظر گرفته شود و ملاک جمعیت منطقی نیست و باید جمعیت اطراف و همسایه‌های استان نیز در این ارزیابی مورد توجه باشند.

وی اظهار داشت: در قزوین به پژوهشکده‌های تخصصی، دانشکده داروسازی، مرکز سوختگی نیاز داریم و کمبود نیروی انسانی متخصص در حوزه بهداشت و درمان نیز از مطالبات جدی ما از مسئولان وزارت بهداشت است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تقویت و بهسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در استان قزوین یک ضرورت مهم است و در کنار آن باید نوسازی فضاهای درمانی و احداث دانشکده‌های مرتبط با حوزه پزشکی نیز جدی گرفته شود.

کد خبر 5005412

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی داروسازی محرم 99 ویروس کرونا شیراز ماه محرم مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا هفته دولت شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا حوزه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند