Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله خدارحمی، شنبه در بازدید از باغ‌های خسارت دیده از زوال مرکبات شهرستان داراب بیان داشت: باغداران باید با در نظر گرفتن سود تسهیلات بانکی، طرحی را برای احیا و یا تغییر الگوی باغ‌ها انتخاب کنند که با توجه به سودآوری در نهایت بار مالی زیادی به آنان تحمیل نشود.
وی، با بیان اینکه اعطای تسهیلات باید منجر به بهبود شرایط معیشتی تولید کنندگان شود، افزود: باید با ارائه طرح پایلوتی مناسب با منطقه، راهی برای جبران خسارت باغداران فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بانک کشاورزی، با اشاره به اینکه شهرستان داراب از دهه ۳۰ دارای مرکز تحقیقات محصولات باغی است، افزود: با همکاری کشاورزان پیشرو در اجرای طرح تحقیقاتی، فضای این شهرستان متحول می‌شود.
خدارحمی، همچنین به تسهیلات هفت و ۹ درصدی گلخانه در سال ۹۸ اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه دولت نتواست یارانه را تامین کند، این تسهیلات به همه گلخانه‌داران تعلق نگرفت اما امسال تسهیلات ارزان قیمت طبق تقسیم بندی کشور به مناطق محروم با نرخ سود ۱۲درصد و با حدود ۱۴درصد پرداخت خواهد شد.
محمد مهدی قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز در این بازدید، با بیان اینکه این سازمان برای حمایت از باغداران خسارت دیده از زوال مرکبات با بانک کشاورزی همکاری می‌کند، گفت: طرح تحقیقاتی جامعی با در نظر گرفتن نیازهای کامل در زمینه اصلاح، احیا و یا تغییر الگوی کشت باغ ارائه خواهد شد تا امکان تامین مالی برای بانک وجود داشته باشد.
در این بازدید، عباس زارع مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، محمد ابراهیم حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، محمد حسن رزاق منش مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس و محمد جواد عسکری نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی بانک کشاورزی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی بانک کشاورزی شیراز فارس تسهیلات بانکی بانک کشاورزی شیراز فارس بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی خدایاری گفت: ۱۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان تسهیلات  سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح مشاغل خانگی با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شد.

وی اضافه کرد: سهم شهرستان مراغه در سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شد.

 رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراغه گفت: تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شد.

 خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق میراث فرهنگی، جهادکشاورزی، صمت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد.

وی گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هر اشتغال پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است