Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، سعید نمکی روز شنبه در مراسم روز پزشک که توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی و با حضور خانواده شهدای سلامت برگزار شد، افزود: کمترین تخت بیمارستانی در کشورهای اروپایی به ازای هر هزار نفر جمعیت، حدود ۷ تخت است. آمریکایی‌ها ۱۱۱ میلیارد دلار صرف بخش سلامت تا سه ماه قبل کرده و انگلیسی‌ها ۲۲ میلیارد هزینه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران حتی یک نفر را به دلیل بی بضاعتی رها نکردیم و حتی افغان‌های بدون کارت اقامت را هم رایگان مداوا کردیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: همان طور که حاج قاسم سلیمانی گفت ما ملت امام حسینیم و امروز با همین روحیه و بسیجی در شرایط تحریم با کرونا مقابله کردیم.

وی بیان کرد: کربلا صحنه عشق بازی با خداست. اگر در پاسخ بانوی بزرگوار اسلام، حضرت زینب (س) جست‌وجو کنید که پرسیدند در آن صحنه‌های عظیم چه دیدی، گفت به خدا به جز زیبایی چیزی ندیدم. چه چیزی این همه رنج را در چشم زینب (س) زیبا کرد؟ فقط عشق بود. آنچه که تاب آوری مردم را رقم زد، همین شعار ما ملت امام حسینیم بود.

وزیر بهداشت اظهار کرد: درود می‌فرستم بر تمام شهدای دفاع مقدس و درود می‌فرستم بر همه عزیزانی که پروانه‌وار دور بیماران گشتند و وقتی برخی در این شرایط پول پارو می‌کردند، آنها اندوه و رنج جارو می‌کردند. برادرانه به عنوان سرباز کوچک نظام سلامت جلوی این عزیزان زانو می‌زنم.

وی افزود: جا دارد یاد کنم از سردار شهید قاسم سلیمانی، همواره یاد این عزیز در ذهن من جاری است و تردید ندارم عزیزی که بی‌تابی می‌کرد برای رسیدن به محبوب، امروز در آغوش یار آرام گرفت. گاهی اوقات انسان نمی‌داند که چگونه آسمانی می‌شود و تردید ندارم حاج قاسم سلیمانی در آغوش سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) آرمید.

نمکی گفت: در اوج تحریم که همه منتظر بودند نفس‌های آخر را بکشیم، ویروس کرونا آمد و ما ظرف دو ماه از واردکننده محصولات بهداشتی به تولیدکننده و صادرکننده تبدیل شدیم. تا وقتی بسیجیان عاشق را در کشور داریم، احساس تنهایی نمی‌کنیم و بسیجیان لشکر خدا روی زمین هستند.

وی بیان کرد: پیروی از مکتب امام حسین (ع)، ایثار و شهادت و کادر درمانی غیور دلیل این حماسه بود. در روزهای اول شیوع کرونا هیچ پرستاری به دلیل کمبود اقلام بهداشتی قهر نکرد. با تشکیل بسیج ملی مقابله با کرونا در یک مرحله بر ویروس غلبه کردیم و خیز دوم را نیز با کمک مردم و دعاهای خیر آنها به برکت محرم مهار خواهیم کرد.

برچسب‌ها کرونا سازمان بسیج جامعه پزشکی ویروس کرونا سلامت فاصله گذاری اجتماعی سعید نمکی بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سازمان بسیج جامعه پزشکی ویروس کرونا سلامت فاصله گذاری اجتماعی سعید نمکی بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرونا سازمان بسیج جامعه پزشکی ویروس کرونا سلامت فاصله گذاری اجتماعی سعید نمکی بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در حوزه‌ی استانی جشنواره‌ی «افتخار من» که سال گذشته همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد، بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۸ اثر برتر به تهران معرفی شد.

سرهنگ حسن حبیبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جوان و آینده ساز با فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تاسی از تاریخ شفاهی رزمندگان پیشکسوت است که در ۸ سال مقاومت ملی مردم ایران مقابل تجاوز حزب بعثی ، درس شهامت، ایثار و آزادگی را مشق نمودند و از کیان و شرف این سرزمین دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در سلسله جشنواره‌های ملی «افتخار من» فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دفاع مقدس، حوادث و خاطرات دوران جنگ را از اجداد خویش جویا شده ودر قالب نثر یا ضبط، به جشنواره ارایه می‌دهند. 

سرهنگ حسن حبیبی اضافه کرد: نخستین جشنواره‌ی ملی «افتخار من» سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد و فراخوان چهارمین جشنواره هم سوم خردادماه امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود