Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر فعالیتش را از نیمه دوم سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ با پذیرش دانشجو در رشته پزشکی عمومی و داروسازی به تعداد ۳۰ نفر برای هر رشته آغاز به کار کرد و هم اکنون حدود ۶۰۰ دانشجو دارد. 

ساخت ساختمان جدید این واحد دانشگاهی هفته دولت سال ۹۳ در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد آزاد عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت گفت : علاوه بر ساختمان این دانشگاه ، ۲۱ پروژه دیگر هم در بخش های عمرانی و خدماتی افتتاح می شود و عملیات اجرایی سه پروژه شامل پل چهارم صفارود ، سیستم پردازش زباله در سایت دپو زباله و گازرسانی  به روستای دالخانی آغاز خواهد شد.

وی همچنین افتتاح مجتمع فرهنگی امین کتالم را از طرح های نیمه تمامی معرفی کرد که از سال ۸۳ نیمه ساخته رها شده بود و در دولت تدبیر امید فرایند ساخت آن از سر گرفته شد و هم اکنون در مرحله بهره برداری قرار دارد.

فرماندار رامسر اعتبارات هزینه و پیش بینی شده برای این ۲۵ پروژه شهرستان را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی بهره برداری از بندهای سرشاخه گیر و رسوب گیر در حوزه آبریز سد میجران در بخش دالخانی ، طرح های اعتباری برای دیواره سازی و سرشاخه گیر در رودخانه چالکرود و صفارود ، طرح مخابراتی در سه منطقه ییلاقی دهستان جنت رودبار ، گاز رسانی به مناطق روستایی ، پل نارنه در منطقه اشکور و همچنین هدایت آب های سطحی را از مهم ترین پروژه های آماده بهره برداری معرفی کرد.

برچسب‌ها هفته دولت توسعه ایران مازندران رامسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت توسعه ایران مازندران رامسر هفته دولت توسعه ایران مازندران رامسر هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند