Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورودی شهر یاسوج در تسخیر زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی قرار دارد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز همچنان به خواب زمستانی ادامه می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ورودی شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران مملو از زباله و نخاله‌های ساختمانی بوده به گونه‌ای چهر این شهر زیبا با داشتن طبیعت بکر و دست نخورده را زشت و نازیبا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر یاسوج با داشتن طبیعتی زیبا، بکر و دست نخورده به عنوان پایتخت طبیعت ایران شناخته می‌شود اما در سال‌های اخیر این نعمت خدادادی مورد بی مهری و کم لطفی انسان‌ها قرار گرفته و روزانه شاهد نامهربانی‌ها با این سرمایه ملی هستیم.

بررسی‌های میدانی خبرنگاران تسنیم نشان می‌دهد ورودی شهر یاسوج مملو از زباله و نخاله‌های ساختمانی بوده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان متولی پاکسازی حریم جاده‌ها و ورودی شهرها در این زمینه بی توجهی می‌کند.

حریم جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد بویژه دو شهرستان سردسیری و زیبای بویراحمد و دنا پر از زباله و نخاله‌های ساختمانی بوده و زیبایی این دو شهرستان را به نوعی مخدوش کرده تا جایی که ورودی شهر یاسوج روی دیدن ندارد.

زباله در ورودی‌های شهر یاسوج به عنوان یکی از شهرهای گردشگرپذیر کشور چندسالی است که در دستورکار کارگروه مدیریت پسماند کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته اما مصوبات این کارگروه تاکنون نتوانسته گرهی از این مشکل بگشاید.

مهران مسعودی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه هر هفته حریم جاده‌ها و ورودی شهر یاسوج را پاکسازی می‌کنیم، گفت: جارو مکانیزه برای تمیز کردن  بلوارها رها را تر وتمیز می‌کنیم.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 30 کامیون در این راستا توقیف شده است.

تولید روزانه 7 تن زباله عفونی در بیمارستان‌های استان گلستان / پروتکل‌های بهداشتی در دفع زباله‌ها رعایت می‌شودگزارش|‌تجمع انبوه زباله‌ و بوی بسیار بد‌ در ورودی دهدشت به طولیان / کسبه و اهالی منطقه به ستوه آمده‌اندمدیریت واحد در جمع‌آوری زباله‌های عفونی همدان وجود ندارد

انتهای پیام/541/ش

R41452/P/S6,69/CT7 بیشتر بخوانید... اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم روزانه ۵۵۰ تن پسماند عادی در یزد تولید می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم روزانه ۵۵۰ تن پسماند عادی در یزد تولید می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار فرمانده نیروی زمینی ارتش: با همراهی برادران سپاهی هر تهدیدی علیه ‌ایران را در کوتاه‌ترین زمان پاسخ می‌دهیم‌ گلستان|کشف انبار بزرگ قاچاق و احتکار نهاده‌های دامی توسط اطلاعات سپاه/۵۲۰۰ تن نهاده دامی تحویل مراجع ذیربط شد سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله : وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی مکانیسم ماشه و ماراتن سپتامبر؛ راند تعیین‌کننده جنگ محاسبات/ ایران باید چه پیامی برای اروپا بفرستد؟ تروئیکای اروپایی: از بازگشت تحریم‌های چندجانبه علیه ایران حمایت نمی‌کنیم/ از ایران می‌خواهیم به تعهدات برجامی خود بازگردد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای نخاله های ساختمانی ورودی شهر یاسوج زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال

رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران گفت: طبق قانون کار، سن قانونی برای بکارگیری کارگران در زمینه جمع آوری زباله از ۱۸ سال به بالا است و اگر غیر از این باشد با پیمانکاران متخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: شهروندان اگر گزارشی در این خصوص دارند به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا نسبت به بررسی موضوع اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران با بیان اینکه ارزیابی از نحوه فعالیت پیمانکاران به صورت مداوم انجام می‌شود، گفـت: هم اکنون بالاترین امتیاز پیمانکاران در سطح مناطق ۷۵ از ۱۰۰ است که نشان می‌دهد همچنان جای کار وجود دارد البته پیمانکاری هم داریم که ۴۰ امتیاز کسب کرده است.

به گفته محمدی، برای اینکه بتوانیم نظافت شهر تهران را بهبود ببخشیم علاوه بر ارتقای نحوه فعالیت پیمانکاران نوسازی تجهیزات نیز بسیار مهم است و تلاش داریم ماشین آلات جمع آوری زباله را نوسازی کنیم و همچنین برای بالا رفتن انگیزه کارگران نسبت به افزایش حقوق نیز اقدام جدی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران اظهار کرد: نظافت شهر تهران از تیرماه سال گذشته دچار تحول شده و مردم نیز از این بابت رضایت دارند.

به گفته وی، هنوز تا رسیدن به مرحله ایده‌آل فاصله داریم، اما در حال حاضر نیز تهران به عنوان پایتخت ایران اسلامی حتی از بسیاری پایتخت‌های کشور‌های اروپایی از جمله پاریس تمیز‌تر است.

ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز