Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران، هزاران معترض شنبه شب برای نهمین هفته پیاپی مقابل محل اقامت رسمی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی تجمع کردند.

این اعتراضات با راهپیمایی آغاز شد که در آن در آغاز حدود 1000 تن شرکت داشتند. این اعتراضات از منطقه پل معلق قدس در نزدیکی ورودی شهر آغاز شد و به محله «بالفور» رسید که در آنجا محل اقامت نتانیاهو قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان، نتانیاهو را به فساد مالی و نیز اهمال و سوء مدیریت در بحران همه گیری ویروس کرونا متهم می‌ کنند.

با توجه به حکم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی مبنی بر ممنوعیت سر و صدای ناهنجار بوق و شیپور در جریان اعتراضات خیابانی، تجمع امشب نیز مانند هفته‌ های گذشته به خشونت کشیده شد. نیروهای پلیس برای سرکوب معترضان به تجهیزات ضد شورش، خودروهای زرهی و اسب متوسل شدند.

پلیس در آغاز تلاش کرد تا اجازه ادامه راهپیمایی را ندهد که این امر به درگیری‌ و بازداشت 7 تن انجامید، اما نیروهای پلیس پس از آن منصرف شده و مانع از این نشدند که معترضان به سمت محل اقامت نتانیاهو بروند و بدین ترتیب، بیش از 10 هزار تن در مقابل محل اقامت وی جمع شدند.

هفته گذشته، نیرو‌های پلیس که مسلح به تجهیزات ضد شورش بودند، به اعتراض کنندگان در قدس حمله کردند و صد‌ها نفر از معترضان را با زور از محل دور کردند.

برخی منابع خبری هفته گذشته اعلام کرده بودند 50 هزار نفر در اعتراضات شهر قدس، شرکت داشتند.

افزایش روز افزون معترضان و مخالفان نتانیاهو در سایه تحولات مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، باعث شده است که برخی از تحلیلگران صهیونیست درباره اختلاف و دودستگی در جامعه صهیونیست و احزاب سیاسی فلسطین اشغالی هشدار دهند.

 

مکان: قدس، فلسطین اشغالی

منبع: تایمز اسرائیل و تلویزیون راپتلی

 

 

اخبار مرتبط خودداری نتانیاهو از افشای میزان دارایی‌ خود پیروزی شکننده نتانیاهو در انتخابات اسرائیل جنجال یک عکس بازجویی پلیس از نتانیاهو در یک پرونده فساد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ورود به جنگ نظامی در هر دو سال عاقلانه نیست نتانیاهو هرگز برنامه‌ای واقعی برای الحاق کرانه باختری به اسرائیل نداشته است تظاهرات 10 هزار مخالف نتانیاهو در برابر اقامتگاهش نتانیاهو باید به داروهای آرامبخش پناه ببرد احتمال ترور نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات در فلسطین اشغالی علیه نتانیاهو روایت یک خدمتکار از بدرفتاری همسر نتانیاهو با او: مجبورم می‌کرد پایش را ببوسم نتانیاهو محاکمه شد مرکل درخواست کمک های نتانیاهو را رد کرد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بنیامین نتانیاهو خشونت رژیم صهیونیستی شورش نخست وزیر رژیم صهیونیستی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سرزمین‌های اشغالی بار دیگر صحنه اعتراض شهرک‌نشینان صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بوده است.

بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ده‌ها شهرک‌نشین معترض نزدیک محل اقامت نتانیاهو در «قیساریا» دست به تظاهرات زده‌اند.

این رسانه‌ها تاکید کردند که صهیونیست‌های معترض خواهان برکناری نتانیاهو از مقام نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی و امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده‌اند.

شب گذشته نیز خبرنگار الجزیره گزارش داد که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو دست به تظاهرات زده‌اند.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که صدها معترض صهیونیست نیز در برابر محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «قیساریا» دست به تظاهرات زده و خطاب به نتانیاهو شعار داده‌اند: پیش از اسیران به محل اقامتت بازنگرد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6091498

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • سیل انتقاد‌ها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضان
  • دموکراسی علیه آزادی
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین کوتاه نمی‌آیند
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو