Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@22:59:31 GMT

ارزش سهام عدالت من؟ (اول شهریور)

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۶۷۳۰

ارزش سهام عدالت من؟ (اول شهریور)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات بازار امروز سهام ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۶ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان و ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی به حدود ۳۲ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۹ میلیون و ۹۷۸ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پربیننده ترین قیمت دلار ۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ قیمت دلار ارزش سهام عدالت من؟ (پایان مرداد۹۹) سقوط بورس تهران +جزییات خبر جدید رییس سازمان بورس از ETF دوم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت سهام عدالت سهام عدالت بانک صادرات سامانه سهام عدالت آزادسازی سهام عدالت آزاد سازی سهام عدالت ارزش سهام عدالت فروش سهام عدالت ثبت نام سهام عدالت قیمت سهام عدالت سهام عدالت فوت شدگان سامانه سهام عدالت متوفی تغییر شماره شبا سهام عدالت ارزش سهام عدالت من وام سهام عدالت مهلت آزادسازی سهام عدالت فروش سهام بانک صادرات قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه راهبردی، عملیاتی و تحولی استان با هدف ارتقا سهم ارزش افزوده، شاخص‌های توسعه انسانی، تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل، تکمیل زنجیره ارزش و تامین، خلق مزیت پایدار، نرخ مشارکت اقتصادی، اعتماد و سرمایه اجتماعی و تعادل‌گرایی در توسعه استان تدوین شده است.

وی افزود: در تهیه و تدوین این برنامه استانداری آذربایجان‌شرقی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های استان همچنین اتاق بازرگانی‌، صنایع، معادن و کشاورزی استان مشارکت داشتند.

فتح‌زاده تصریح کرد: برخورداری از مدل مفهومی و عملیاتی، چارچوب روش شناسی، قابلیت سنجش‌پذیر مولفه‌های مطرح شده در برنامه، تدوین و ارائه برنامه تحولی توسط دستگاه‌ها، ترسیم برنامه زمانی پایش و ارزیابی و تحقق اهداف برنامه، نگاه سیستمی در تدوین اجزای برنامه و قابلیت محاسبه داده-ستانده و ارزش به تفکیک بخش‌های کلان اقتصادی، شیوه‌های تامین منابع و الگوی مشارکت بخش خصوصی و عمومی در اجرای برنامه وجه تمایز این برنامه می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ارائه ساختار برنامه تحولی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در حضور استاندار و سایر اعضای شورای برنامه‌ریزی و تصویب ساختار برنامه در شورای برنامه‌ریزی به عنوان بالاترین نهاد در تسهیل‌گری توسعه، به برنامه ضمانت اجرایی بخشیده است.

این مسؤول اعلام کرد: با اجرا و پایش این برنامه در طول سال، شاهد تحقق رشد اقتصادی و ارتقا سهم ارزش افزوده استان در کل کشور تا پایان سال خواهیم بود.

کد خبر 6093369

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است