Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:50:53 GMT

کنترل ماسک زدن استرالیایی ها با پهپاد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۶۸۳۸

کنترل ماسک زدن استرالیایی ها با پهپاد

با شیوع مجدد کرونا در کشورهای غربی، پلیس در برخی از این کشورها مانند استرالیا به کنترل ماسک زدن افراد با پهپاد روی آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زد دی نت، پلیس ایالت ویکتوریا در استرالیا اعلام کرده برای کسب اطمینان از ماسک زدن مردم آنها را با پهپاد کنترل می کند تا مشخص شود آیا آنها ماسک به صورت می زنند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهپادها با گشت زدن در اماکن شلوغ افرادی که ماسک نزده اند را شناسایی می کنند و با دریافت عکس آنها توسط پلیس و شناسایی هویت آنها برای این اشخاص پیام هشدار ارسال می شود. از سوی دیگر پهپادها با شناسایی خودروهای متخلف آدرس مالک آنها را از روی پلاک خودرو شناسایی می کنند و در صورتی که هر خودرو بیش از 5 کیلومتر از منزل فاصله گرفته باشد برای مالک آن پیام هشدار ارسال می شود.   ملبورن یکی از پرجمعیت ترین شهرهای استرالیا در ایالت ویکتوریا قرار دارد و در شرایطی که تصور می شد کرونا در این شهر فروکش کرده، به تازگی در شهر یادشده حالت اضطراری اعلام شده است. نقض قوانین قرنطینه در استرالیا تا ۲۰ هزار دلار استرالیا جریمه به همراه دارد و ماسک نزدن باعث ۲۰۰ دلار جریمه در این کشور می شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد