Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور قاسم پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وزارت کشور  تبلیغات نامزدهای مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق صدا و سیمای مرکز استان البرز  به استان ابلاغ کرده است. 

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با تمهیداتی که از سوی وزارت  کشور در نظر گرفته شده ، نامزدها از طریق رسانه های عمومی و صدا و سیمای مرکز استان و طبق زمانبندی که توسط ستاد انتخابات اعلام خواهد شد، مجاز به تبلیغات خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان البرز با ۲ حوزه انتخابیه و ۶ شهرستان ، جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارد که ۱۱۵ نامزد در مرحله اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت پرداختند.

این استان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله اول " مهدی عسگری" و " علی حدادی " به ترتیب به عنوان نمایندگان مردم از  حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و  حوزه انتخابیه طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس که دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است رقابت بین " فاطمه آجرلو" و " علیرضا عباسی" به دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کشانده شد.

حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد مشمول شرایط قانونی برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و تا به این لحظه شورای  نگهبان ۲۱ شهریورماه را زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام  کرده است.

در مرحله اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج سه هزارنفر مامور محافظت از صندوق های اخذ رای بودند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه دوم اسفندماه سال ۹۸ در سراسر کشور برگزار شد.

برچسب‌ها کرج انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی کرج انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه یازدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی