Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شیرمحمدیان پخت و پز در محل مساجد را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورتی که تمایل به پخت و پز داشته باشند باید تحت نظارت نماینده بهداشت و درمان و براساس دستورالعمل های ستاد ملی کرنا باشد زیرا سلامتی مردم در اولویت قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام شیرمحمدیان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار عصراترک در این شهرستان با اشاره به اینکه در طول تاریخ بیماری های فراوانی گریبان گیر ملت اسلامی شده اند که با متوسل شدن به امام حسین (ع) مرتفع شده ، اظهار داشت: در شرایط فعلی حاکم بر جامعه، محرم نیز امسال متفاوت تر از هر سال اجرایی می شود و برنامه های از عشق و شور و عقلانیت در کنار سلامتی را تجربه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مسئولیت مراسمات عزاداری محرم برعهده سازمان تبلیغات است، گفت: در چند ماه اخیر تمامی برنامه ها و برنامه ریزی ها براین اساس بوده است که برنامه محرم اجرایی شود که انشالله با کمک نهاد و دستگاه ها و مردم بدون هیچ مشکلی در حال برگزاری هستند.


این مقام مسئول اضافه کرد: با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری در اجرای مراسمات محرم بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا ، ما نیز به عنوان بخشی کوچک از جامعه همین الگو را در راس اجرا قرار داده ایم و پیرو ستاد ملی کرونا هستیم زیرا سلامتی مردم مهم است.


حجت الاسلام شیرمحمدیان خاطرنشان کرد: هر هیئت برای برگزاری مراسم باید در سامانه بیرق ثبت نام کرده باشد تا بتوانیم راحت تر با هیئت ها ارتباط برقرار کنیم و مصوبات را به صورت تمام و کمال به انها ابلاغ کنیم و هر نهادی به جز سازمان تبلیغات اسلامی مجوزی به هیئت ها داده باشد تخلف کرده است.


وی با اشاره به اینکه تجمع بدون فاصله گذاری اجتماعی ممنوع است، گفت: براساس ثبت نام رئیس هیئت در سامانه بیرق محل برگزاری و تمامی مشخصات آن جویا می شود.


حجت الاسلام شیر محمدیان با بیان اینکه حداکثر زمان ابلاغ شده از ستاد ملی کرونا برای برگزاری مراسم دو ساعت تعیین شده است ،گفت: افراد بدون ماسک نباید اجازه ورود داشته باشند و تا تمام شدن مراسم افراد به صورت مستمر از ماسک استفاده کنند.


وی همچنان پخت و پز در محل مساجد را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورتی که تمایل به پخت و پز داشته باشند باید تحت نظارت نماینده بهداشت و درمان باشد که سلامتی مردم به خطر نیفتد.


این مقام مسئول با بیان اینکه نظارتها از رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزاداری به صورت شبانه و مستمر در جریان است، گفت: در صورتی که هیئتی بر خلاف مقررات عمل کند تذکرات لازم به آنها داده خواهد شد زیرا سلامتی مردم در اولویت است.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گرمه افزود: در صورتی عدم توجه هیئت بعد از تذکرات امتیاز آن هیئت کم و مجوز به مدت 6 ماه تعلیق خواهد شد و افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.


وی در انتها از تمامی هیئت های شهرستان تقاضا کرد که نسبت به رعایت پروتکل ها اهتمام داشته باشند تا مورد به خطر افتادن سلامتی مردم نشوند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان تبلیغات ستاد ملی کرونا سلامتی مردم داشته باشند حجت الاسلام پخت و پز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان گفت: در طراحی انجام شده کاربری‌های مختلف ازجمله کاربری خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ، راه‌های دسترسی، فضای سبز در تپه روضه الشهید منظریه پیش‌بینی شده است.
وی افزود: جانمایی‌های و یادمان این تپه به تصویب هیئت امنای شهر شهرکرد رسید و سپس برای تصویب به هیئت شهرستان ارجاع می‌شود.
شهردار شهرکرد بیان کرد: تلاش شده تا طراحی این تپه برگرفته از معماری‌های ایرانی اسلامی باشد تا بتوان این تپه را به یک مرکز فرهنگی ـ مذهبی تبدیل کنیم.
واحدیان گفت: پس از دریافت مصوبات کامل تلاش می‌شود در اسرع وقت عملیات اجرایی توسط شهرداری آغاز شود، اما تسریع در روند انجام عملیات اجرایی همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را نیز می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها