Web Analytics Made Easy - Statcounter

۸ محصول دانش بنیان و خط تولید روانکار‌های حوزه صنایع هوایی و دریایی صبح امروز با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مراسم رونمایی از دستاورد‌ها و محصولات دانش بنیان و خط تولید روانکار‌های حوزه صنایع هوایی و دریایی با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و مدیرعامل پالایشگاه نفت پارس در سالن همایش‌های پالایشگاه نفت پارس رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این محصولات شامل روغن موتور مورد استفاده در سیستم‌های هیدرولیک هواپیما، گیربکس چند منظوره برای صنعت هوایی، روانکاری قطعات هوانوردی چند منظوره، روانکاری هوانوردی در محدوده زمانی خواص، روغن موتور هواپیما‌های تجاری و نظامی، روغن گیربکس رادار‌های زمینی مخصوص، روغن گیربکس رادار‌های زمینی مخصوص فرودگاه‌های کشور در شرایط اقلیمی گرم و روانکاری موتور‌های اصلی کشتی است.
همه این محصولات با تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در حوزه‌های مختلف صنایع هوایی و دریایی رونمایی و ساخته شده است. برچسب ها: ستاد فرمان امام ، دانش بنیان ، رونمایی ، صنایع هوایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ستاد فرمان امام دانش بنیان رونمایی صنایع هوایی صنایع هوایی و دریایی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون امور صنایع صمت استان گفت: شرکتی دانش بنیان در شهرکرد با تولید انبوه توانسته نیاز کشور به محور چرخ خودرو یا همان اکسل را به روش دانش بنیان تأمین کند.
بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودرو‌های پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.
خسروی افزود: برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.
استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان