Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان پارس آباد در دیدار با حمید صولت مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: پارس اباد ظرفیت بسیار بالایی دارد لذا خروجی دستاوردهای منطقه باید با ظرفیت منطقه متوازن باشد.

به گزارش برنا،امامی فرماندار پارس آباد تصریح کرد: با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که ۱۴۰ هزار وسیله نقلیه در فصول برداشت محصول برای بارگیری محصولات زراعی شهرستان پارس آباد در جاده بین شهری تردد خواهد کرد و مطمئنا این جاده ظرفیت این میزان تردد را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شهرستان پارس آباد متفاوت از تمام مناطق کشور و استان شرایط ویژه‌ای را از لحاظ سیاسی اقتصادی اجتماعی و عمرانی در خود جای داده است و مستلزم تخصیص اعتبارات ویژه در حوزه های مختلف است.

 فرماندار خاطرنشان کرد: ظرفیت منطقه به حدی است که می توان از آن در حوزه کشورهای همسایه و حوزه کشورهای سی آی اس بهره مند شده و در زمینه صادرات و واردات موفق عمل نماییم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان پارس آباد فرماندار پارس آباد مغان شهرستان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز