Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اراک گفت: به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان استان ۱۸۴ پروژه فرهنگی، درمانی، گردشگری، کشاورزی، ورزشی، صنعتی و تولیدی با صرف ۴۹۱۰ میلیارد ریال هزینه و با اشتغال‌زایی ۱۴۳۵ نفر در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بختیاری فرماندار شهرستان اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مدیران و کارگزاران نظام از فرصت  برای تبیین عملکرد دولت و نظام و ایجاد امیدآفرینی در جامعه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری بابیان اینکه هدف اصلی دشمنان در زمان کنونی، تضعیف نظام و انقلاب و جلوگیری از بیان اخبار و عملکرد دولت است، اظهار کرد: رسانه‌ها با تهیه اخبار و گزارش‌های واقعی مردم را در جریان خدمات دولت  قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه باوجود تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی، کارهای خوبی در ابعاد مختلف توسط دولت صورت گرفته  است گفت: این هنر فعالان رسانه‌ای است که به وظایف حرفه‌ای خود عمل کنند و منعکس‌کننده واقعیت‌ها هم باشند.

فرماندار شهرستان اراک گفت: به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان استان  ۱۸۴ پروژه فرهنگی، درمانی، گردشگری، کشاورزی، ورزشی، صنعتی و تولیدی با صرف ۴۹۱۰ میلیارد ریال هزینه و با اشتغال‌زایی ۱۴۳۵ نفر در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: به خاطر شیوع کرونا فعالیت‌های فرهنگی و تبیین اقدام‌های دولت در یک سال گذشته توسط رسانه‌ها و از طریق فضای مجازی اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرماندار اراک به ظرفیت‌های شهرستان به‌خصوص موقعیت و وجود آثار و بناهای فرهنگی و تاریخی متعدد آن اشاره کرد و حضور بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در این مورد خواستار شد .

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار نیمروز با بیان این خبر گفت: پس از اعلام مفقودی این دو کودک در روز یکشنبه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و اورژانس به عملیات جستجو و نجات پرداختند.
امینی راد افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر و تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز بیان کرد: صبح امروز با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، با کمک پهباد‌های ارتش عملیات جستجو به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است