Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:12:41 GMT

بحران بی‌سابقه رستوران زنجیره‌ای چینی در آمریکا با شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۱۷۳۵

بحران بی‌سابقه رستوران زنجیره‌ای چینی در آمریکا با شیوع کرونا

‍‍‍‍‍‍

صاحب یک رستوران زنجیره ای چینی در شهر نیویورک آمریکا با اشاره به بحران بی سابقه ناشی از شیوع کرونا گفت: گردش مالی این رستوران فقط دو تا سه درصد از چیزی است که قبل از شیوع بیماری کرونا بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چن شانژوانگ، صاحب یک رستوران زنجیره ای چینی به نام "گلدن ایمپریال پالاس" در شهر نیویورک آمریکا با اشاره به بحران بی سابقه ناشی از شیوع کرونا گفت: گردش مالی این رستوران فقط دو تا سه درصد از چیزی است که قبل از شیوع بیماری کرونا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با خبرگزاری شینهوا، گفت: این در حالی است که هزینه های اجاره ، آب و برق و گاز و حقوق کارمندان باید طبق معمول پرداخت شود.

رستوران زنجیره‌ای انگلیسی 5 هزار نفر را اخراج می‌کندتعطیلی گسترده رستوران‌ها به دلیل کرونا در آمریکا 8 میلیون نفر را بیکار کرد

چن که بیش از سه دهه این رستوران را اداره می کند با بحران بی سابقه ای روبرو است. از اواسط تا اواخر ماه مارس، بیماری همه گیر کووید-19 در ایالات متحده با شدت بیشتری گسترش یافت و کسب و کارها نیز در ایالت نیویورک تعطیل شدند. با دستور اجرایی "ایالت نیویورک"، رستوران زنجیره ای وی نیز بسته شد.

چن گفت، در واقع رستوران وی تاثیر منفی بیماری کرونا را در ماه ژانویه احساس کرد. وی افزود: شاخص مهم این بود که تعداد گردشگران به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

این مالک رستوران زنجیره ای در ادامه گفت: ما اواخر ماه ژوئن یک سرویس بیرون بر را امتحان کردیم اما روزانه فقط 20 غذای بیرون بر داشتیم.

اگرچه ارائه خدمات رستوران در فضای باز در مرحله دوم بازگشایی اقتصاد از تاریخ 22 ژوئن در نیویورک سیتی مجاز بود، اما چن از این خدمات در رستورانش تا 21 آگوست استفاده نکرد.

وی تعداد زیادی ماسک، دستکش ، کاسه های یکبار مصرف و چوب های غذا خوری یکبار مصرف و مواد ضد عفونی کننده را خریداری کرد. همه مشتریان نیز باید به منظور ردیابی بیماران کرونایی نام خود را در این رستوران ثبت کنند.

چن گفت: رستوران ما آنقدر محبوب بود که خدمات بیش از 200 ضیافت را در سال ارائه می دادیم. 60 درصد از گردش مالی را این ضیافت ها تشکیل می داد. متوسط گردش مالی سالانه این رستوران قبل از شیوع کرونا بیش از 8 میلیون دلار بود اما امسال تا کنون گردش مالی حدود 1 میلیون دلار بوده است.
چن که رئیس اتحادیه رستوران های چینی آمریکا (در نیویورک) است همچنین گفت: تعداد رستوران های چینی از زمان شیوع بیماری همه گیر کرونا در شهر نیویورک حدود 20 درصد کاهش یافته است.

چن به شینهوا گفت: اکنون بسیاری از مشتریان قدیمی برای خوردن غذا آمده اند و من با شنیدن جملاتی مانند "از شما برای بازگشایی متشکرم!" بسیار خوشحال می شوم. من تمام تلاش خود را برای تنظیم استراتژی خود با ارائه خدمات رستوران در فضای باز انجام خواهم داد.

انتهای پیام/

 

R1016170/P1012122/S82,7,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ ۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰میلیونی مسکن اعلام شد ۲ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۰۱؛کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد ۳ ارائه کارت ملی برای خرید طلا و سکه الزامی شد/ رئیس اتحادیه طلا: خرید طلای بالای ۱۵ میلیون تومان فقط با کارت ملی ۴ شاخص بورس قله ۱.۷ میلیون واحد را هم واگذار کرد ۵ مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه / ارائه تسهیلات خرید کالای منزل از هفته آینده ۶ امروز در شورای‌عالی بورس چه گذشت؟ ۴تصمیم جدید برای تداوم رونق بورس با شیب ملایم/ شاخص ریزش نداشت، اصلاح شد ۷ زمان اجرای مصوبه حق مسکن مشخص شد/ افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران از تیرماه ۸ اعتماد مردم نسبت به بورس بازیچه اهداف مقطعی برخی افراد نشود مهمترین اخبار اقتصادی اعلام نتیجه اطلاعات جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی/ ثبت اطلاعات تا ۱۹ ثانیه بعد از انفجار گفتگو: ۳ دلیل عمده تورم مزمن در کشور/ مستخدمین حسینی: دولت نقش تاجر را در بورس بازی می‌کند/ قدمی در مسیر جهش تولید ندیدیم زمان اجرای مصوبه حق مسکن مشخص شد/ افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران از تیرماه ۲.۵ میلیارد دلار ارز به کشور بازگردانده شد/ سکه‌های پیش فروشی به تمام خریداران تحویل داده شد؟ مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا رستوران زنجیره ای بحران بی سابقه شیوع کرونا گردش مالی حق مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس

رسانه‌های چینی با انتشار عکسی مراسم خداحافظی سرد از وزیر خارجه آمریکا را به نمایش گذاشتند.

به گزارش مشرق، با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • چین خطاب به آمریکا: تلافی می‌کنیم
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • خیزش دانشجویی در آمریکا از ویتنام تا غزه
  • طبقه کارگر به تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پیوست
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟