Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:14:56 GMT

مصوبه اصلاح ماده (٥) آیین نامه راهنمایی و رانندگی ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۲۳۶۰

مصوبه اصلاح ماده (٥) آیین نامه راهنمایی و رانندگی ابلاغ شد

‍‍‍‍‍‍

معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به اصلاح ماده (۵) آیین نامه راهنمایی و رانندگی را ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، هیئت وزیران در جلسه مورخ 26 مرداد 1399، به منظور پیشگیری و رفع مشکل ناشی از هزینه های مالی بسیار زیاد برای نگهداری و توسعه انبار پلاک های فک شده توسط پلیس به دلیل عدم خریداری خودرو جدید توسط صاحب پلاک، با اصلاح تبصره ماده (5) آیین نامه راهنمایی و رانندگی موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب مصوبه مذکور، صاحب پلاک فک شده یا نماینده قانونی وی در صورت خرید خودرو بعد از فک پلاک، باید برای دریافت مجوز نصب پلاک جدید بر روی وسیله نقلیه خریداری شده به واحد شماره گذاری یا مراکز مجاز مراجعه نماید.

راهنمایی و رانندگی پلاک های فک شده را حداکثر تا یک سال نگهداری و درصورت عدم مراجعه صاحب قبلی، با حفظ کلیه سوابق پلاک و مالک قبلی خودرو در سامانه های شماره گذاری، پلاک های مذکور را به افراد متقاضی جدید اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ واکنش ایران به تمدید تحریم‌های تسلیحاتی جدی خواهد بود ۲ بازآماد یک فروند جنگنده سوخو۲۴ در پایگاه شهید دوران نهاجا ۳ نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی ۴ مکانیسم ماشه و ماراتن سپتامبر؛ راند تعیین‌کننده جنگ محاسبات/ ایران باید چه پیامی برای اروپا بفرستد؟ ۵ چرا اروپایی‌ها با پیشنهاد آمریکا برای فعال‌شدن مکانیسم ماشه مخالف‌اند؟/ گفتگوی تسنیم با حمیدرضا آصفی ۶ گفت‌و‌گو| واکنش وزیر اقتصاد به ادعای دست‌کاری دولت در بورس ۷ طرح جدید مجلس برای هدایت نقدینگی بازار بورس به سمت تولید ۸ گزارش تسنیم| «قاسم» برد موشک‌های تاکتیکی ایران را به اسرائیل رساند/ جدیدترین موشک بالستیک ایران چه مختصاتی دارد؟ مهمترین اخبار سیاسی گزارش تسنیم از اولین موتور سبک توربوفن ساخت ایران|‌قلب شیر در سینه پهپادهای ایرانی روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است ارتباط تصویری رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبرانقلاب قنبری: حق استفاده از مکانیزم ماشه برای آمریکا منتفی است/ دست خالی ترامپ در سیاست خارجی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است نیویورک تایمز: مکانیزم ماشه نمود بارز بن‌بست دیپلماتیک ترامپ ــ پامپئو است گزارش تسنیم از اولین موتور سبک توربوفن ساخت ایران|‌قلب شیر در سینه پهپادهای ایرانی مدیرعامل توانیر: ایران از پیک مصرف برق بدون اعمال خاموشی عبور کرد / ‌رشد مصرف برق ‌به یک درصد رسید ۲.۵ میلیارد دلار ارز به کشور بازگردانده شد/ سکه‌های پیش فروشی به تمام خریداران تحویل داده شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: پس از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین، نخستین آیین نامه برای اجرای این سند یعنی بخش مهارت آموزی دانش آموزان تصویب شد. این آیین نامه در ۱۰ ماده به تصویب هیات دولت رسید. بر این اساس تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی همچنین گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی که مصوبه دولت است در قالب یک طرح تصویب شده و در حال بررسی است و هنوز قطعی نشده است.

کد خبر 6087385

دیگر خبرها

  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد؛ واردات خودرو کارکرده، پَر
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد/ واردات خودرو کارکرده، پر!
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است