Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: کارکرد نیروی انتظامی مبتنی بر رفتار‌های جمعی، مشارکتی، پیشگیری اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر است.

او با اشاره به اینکه بایستی با برنامه ریزی‌های لازم، زمینه مشارکت عموم مردم و شهروندان برای همکاری و تعامل با پلیس را در جامعه فراهم کنیم، افزود: رویکرد ناجا، اجرای وظائف توام با اخلاق بوده، چراکه اخلاق مداری در پلیس و خدمت رسانی به مردم سبب تشویق و ترغیب آنان به مشارکت و تعامل هرچه بیشتر در حوزه نظم و امنیت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام، اضافه کرد: دشمنان همواره به دنبال برهم زدن نظم و امنیت کشور بوده اند، اما پلیس مقتدرانه با هرگونه فعالیتی برای اختلال در نظم و امنیت کشور برخورد می‌کند.

سرهنگ علیمحمدی، عنوان کرد: نیروی انتظامی در حوزه آموزش و آگاه سازی شهروندان با معضلات و آسیب‌های اجتماعی، اقدامات قابل توجهی را انجام داده و کلیه دستگا‌های مرتبط با این موضوع نیز باید بیش از پیش با احساس مسئولیت و همراهی با پلیس اقدامات اثربخشی را اجرایی کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد