Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@21:26:49 GMT

بهره‌برداری از ۲۳۷طرح توزیع نیروی برق در قزوین

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۲۸۰۴

بهره‌برداری از ۲۳۷طرح توزیع نیروی برق در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید بهادیوند چگینی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در هفته دولت اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته دولت تعداد ۲۳۷طرح شرکت توزیع برق با هزینه‌ای بالغ بر۲۲۷میلیارد و ۲۹۰میلیون ریال در شهرستان های (قزوین، آوج، البرز، تاکستان، بوئین زهرا و آبیک و شهر محمدیه) درقالب  توسعه واحداث، نیرو رسانی، اصلاح وبهینه سازی، روشنایی معابر، رفع ضعف ولتاژ و جابجایی شبکه در بخش توزیع  و۷پروژه نیروگاهی با اعتباری بالغ بر ۸۵۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال به بهره برداری می رسد  که از مجموع پروژه های  شرکت توزیع  تعداد ۱۱۰پروژه در شهرستان قزوین، تاکستان ۴۶، آبیک ۱۱، آوج ۱۶، البرز ۱۴، بوئین زهرا  ۲۱، محمدیه ۱۹پروژه به بهره برداری می‌رسد؛ مشخصات کامل  پروژه‌های مذکور در سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

qazvin-ed.co.ir  در دسترس علاقمندان است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، نصب ۳۳۰۰دستگاه کنتورطرح فهام که ۱۵۰۰دستگاه آن در بخش کشاورزی و بقیه در بخش‌های صنعتی، عمومی وسایر مصارف، احداث ۳۲۵پست ۲۰کیلوولت و ۴۹کیلومترشبکه فشار ضعیف، ۸۲ کیلومتر شبکه ۲۰کیلوولت، تجهیز ۱۷۶۹دستگاه روشنایی معابر  و افزایش ۱۱۵۹۶مشترک به مشترکان استان و رسیدن تعدادمشترکان استان به عدد ۶۱۵۰۵۴مشترک؛ از جمله مهمترین اقدامات و تمهیدات شرکت توزیع برق استان در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان و تسهیل در ارائه خدمات به آنها در یک ساله اخیر در سطح استان است.  
بهادیوند چگینی با اشاره به ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد این شرکت در سطح ملی و استانی افزود: همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین  به صورت شبانه روزی  مشغول ارائه خدمات  به  مشترکین  برق و مردم شریف استان بوده و در راستای جلب رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان بیش از پیش تلاش می کنند و این شرکت در ارزیابی‌های سطح ملی و استانی همواره در زمره دستگاه‌های موفق  بوده است که می توان به کسب رتبه نخست استان در زمینه حقوق شهروندی و نیز رتبه شایسته تقدیر ویژه درترویج وتوسعه فرهنگ اقامه نماز و رتبه دوم کشوری  بازار برق در پیش بینی نیاز مصرف خریداران در سال۹۸ در بین کلیه شرکت‌های توزیع کشورشده است، اشاره کرد.

48

کد خبر 1424823

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: شرایط اقلیمی استان باعث افزایش هزینه‌های نگهداری شبکه برق شده است، هرمزگان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را برعهده دارد.

محمد کریمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزء پنج شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است، اظهار کرد: این رویکرد موجب شد تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ۱۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته باشیم.

وی افزود: به همان میزان هم تأسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از تامین و توزیع ۴۰۰ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و افزود: این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می‌شود، ۹ ماه از سال شرایط استان گرم است که پنج ماه آن در اوج گرما قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری