Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش "احسان الحسین" توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) باهدف کمک به رعایت پروتکل‌ها در هیئت‌های مذهبی آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درپی تأکید مقام معظم رهبری(مدظله) مبنی بر رعایت هرچه تمام‌تر پروتکلهای بهداشتی در هیئت‌های عزاداری محرم ، ستاد اجرایی فرمان امام از راه اندازی پویشی با هدف توزیع اقلام بهداشتی بین هیئت‌های مذهبی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: در پی تأکید رهبرمعظم انقلاب مبنی بر دقت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری ماه محرم و صفر، با دستور دکتر مخبرف رئیس ستاد اجرایی فرمان امام پویش "احسان الحسین(ع)" جهت توزیع و اهدای اقلام بهداشتی بین عزاداران حسینی کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: دراین پویش به منظور حفظ سلامت عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) ، ۳ میلیون ماسک، ۱۵۰ هزار آب معدنی و ۱۰۰ دستگاه ضدعفونی کننده پدالی و کولی با کمک سازمان تبلیغات اسلامی بین هیئت‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد