Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، یاسر ستوده اولین کوهنورد ایرانی  است که به بلندترین قله کشور عراق صعود کرده است. 

قله شیخادار بلندترین قله کشور عراق است که در منطقه امنیتی صفر مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق قرار گرفته و به دلیل درگیری‌های منطقه‌ای صعود به آن بسیار خطرناک  است.  
این کوهنورد گیلانی با وجود تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه و درگیری‌های شدید موفق شد مانند سال‌های گذشته با شوری حسینی در اولین روز ماه محرم، پرچم عاشورایی یا حسین (ع) را بر فراز قله‌ای رفیع و سخت به اهتزاز در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ستوده در سال‌های گذشته با صعود به بلندترین قلل قاره‌های اروپا، آسیا و اهتزاز پرچم عاشورایی یاحسین(ع) و پرچم ایران بر فراز آن‌ها توانسته بود برای ایران افتخارآفرینی کند. 

این کوهنورد گیلانی ضمن تقدیم صعود خود به شهدای مدافع وطن و هشت سال دفاع مقدس اعتقاد دارد علی رغم درگیری های نظامی در منطقه و شرایط بسیار خطرناک این صعود به بهترین شکل ممکن انجام شد. 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود راه خود را گم کرده بودند توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

وی بیان کرد: صبح امروز یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی مقدم تصریح کرد: نجاتگران هلال احمر با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور پس از ۴ ساعت عملیات جستجو دو کوهنورد گمشده که به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و آنها را به پایین کوه و محل امن منتقل کردند.

کد خبر 6097550

دیگر خبرها

  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • ترکیه: اگر از جنگ کنونی غزه درس نگیریم، تکرار خواهد شد
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • نخستین تصاویر تبادل آتش در زاهدان