Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت گفت: منطقه زیبا و بکر تنگه ویژدرون در پایین دست دریاچه سد ایلام یکی از مناطقی است که پتانسیل احداث پل معلق را دارد.

او افزود: گردشگری ماجراجویانه و هیجانی به تازگی جزو مقاصد گردشگری قرار گرفته است و لزوم احداث تأسیسات خدمات‌دهی در این بخش از الزامات و مقدمات توسعه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اضافه کرد: با احداث این پل و تأسیسات جانبی آن شامل رستوران، پارکینگ، اقامتگاه و... می‌توان شاهد ورود تور‌های گردشگری متعدد به منطقه و همچنین ایجاد اشتغال پایدار بود.

او ادامه داد: اداره‌کل استان آمادگی دارد با ورود سرمایه‌گذار به این بخش، تسهیلات بانکی و زیرساخت‌های گردشگری لازم را در اختیارشان قرار دهد.

شنبه‌زاده اعلام کرد: لزوم همکاری دستگاه‌های مرتبط در واگذاری زمین برای اجرای طرح مورد نظر از درخواست‌های این اداره‌کل است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بانکی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ «صادق علیمرادی» اظهار کرد: آبگیری اولیه این سد، دو سال پیش از محل روان آب‌های خود سد آغاز شده بود و از آذر ماه سال قبل با ورود آب سامانه گرمسیری به میزان ۳ متر مکعب بر ثانیه به سد، به منبع عظیمی برای زمین‌های کشاورزی دشت مهران تبدیل شده است.

وی با عنوان این که در سال زراعی جاری بخشی از این آب ذخیره را از طریق شبکه آبیاری کنجانچم به شبکه بزرگ آبیاری مهران تخصیص دادیم، افزود: آب سد از طریق دریچه‌های کشاورزی برای ورود به شبکه‌های آبیاری رهاسازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام در خصوص شبکه‌های آبیاری استان تشریح کرد: کل زمین‌های کشاورزی زیر پوشش شبکه‌های آبیاری استان حدود ۸۶ هزار هکتار است و با بهره‌برداری از سامانه گرمسیری، ۱۸ هزار هکتار، به زمین‌های کشاورزی زیر پوشش شبکه‌های آبیاری استان اضافه می‌شود.

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • ورود سامانه بارشی جدید به استان ایلام
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • خروش دوباره آبشار فصلی در تنگه تاریخی زرانگوش + فیلم
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان