Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

در این سرویس ویژه که از شب اول محرم در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است. هر شب از ساعت :۲۱:۳۰ الی ۲۳:۳۰ مراسم هیات فاطمیون و جنت‌ العباس از مسجد مقدس جمکران و ورزشگاه تختی قم به صورت اختصاصی و زنده پخش می‌شود. پخش زنده اجرای تعزیه در پهنه رودکی بعد از نماز مغرب و اعشاء از دیگر امکاناتی است که این پیام رسان محیا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سرویس ویژه محرم آیگپ کاربران به راحتی می‌توانند به زیارت عاشورا به صورت متنی و صوتی دسترسی داشته باشند، با بات نوای مداحان به مداحی‌های مورد علاقه خود دست پیدا کنند و معلومات مذهبی خود را در بازی زنجیر محک بزنند. کانال ویژه محرم حاوی مداحی‌های متنوع و سخنرانی‌های به روز نیز از دیگر امکانات این سرویس است. تعرفه اینترنت آیگپ یک سوم محاسبه می‌شود و از نظر هزینه نیز برای کاربران بسیار به صرفه است.

علاقمندان می‌توانند اپلیکیشن آیگپ را با مراجعه به سایت این پیام رسان به آدرس www.igap.net و یا مارکت‌های معتبر دانلود کنند و یا عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال کنند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محرم آی گپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل