Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@22:36:40 GMT

جنجال انتخاب داور دیدار استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۸۷۰۴

جنجال انتخاب داور دیدار استقلال و پرسپولیس

اتفاقاتی که بر سر انتخاب داور بازی پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی رخ داد، این دیدار را سه روز قبل از شروع به جنجال و حاشیه کشاند.

به گزارش شریان نیوز،تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال روز چهارشنبه این هفته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

 



کمیته داوران فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد محمدحسین زاهدی فر قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در روزهای گذشته خبر قضاوت رضا کرمانشاهی در این مسابقه رسانه‌ای شده بود.

بعد از انتشار خبر انتخاب داور بازی در سایت فدراسیون فوتبال، کرمانشاهی نخستین فردی بود که به آن واکنش نشان داد. این داور در مصاحبه‌ای مدعی شد انتخابش به عنوان داور دربی حتی به تأیید مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون هم رسیده بود اما سهرابی در دپارتمان داوری «زیر آب» او را در کمیته اخلاق زده است.

علاوه بر کرمانشاهی، در فضای مجازی در اتفاقی عجیب هم هواداران استقلال و هم هواداران پرسپولیس به انتخاب زاهدی فر انتقاد کرده و توانایی وی را برای قضاوت در این دیدار حساس به خاطر سابقه‌ای که در برخورد با بازیکنان دو تیم در مسابقات دیگر داشته، زیر سوال بردند.

سپس نوبت به اسماعیل صفیری سرپرست کمیته داوران رسید تا علیه تصمیم دپارتمان داوری موضعگیری کند. صفیری با تأیید انتخاب کرمانشاهی به عنوان داور دربی، تاکید کرد گزینه دوم بعد از کرمانشاهی پیام حیدری بوده و نمی‌داند انتخاب زاهدی فر کار چه کسی بوده است.

این اتفاقات و اظهارنظرها با واکنش فدراسیون فوتبال و مواجه شد. سایت فدراسیون در خبری کوتاه، اظهارات رضا کرمانشاهی را کذب دانست و از ارجاع ادعای او به کمیته اخلاق خبر داد.

به گزارش مهر، آتش حاشیه‌هایی که فدراسیون فوتبال خواسته یا ناخواسته سه روز پیش از دربی ایجاد کرده است به احتمال زیاد به داخل این مسابقه و بعد از آن هم کشیده خواهد شد. استقلال و پرسپولیس قرار است در مسابقه‌ای رو در روی هم قرار بگیرند که حتماً باید یک طرف برنده باشد و حتی کمترین اشتباه داوری ممکن است به قیمت حذف یک تیم تمام شود.

منبع: شریان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد