Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@21:30:43 GMT

مسافران در ایام یوم‌العباس به زنجان سفر نکنند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۹۰۳۱

مسافران در ایام یوم‌العباس به زنجان سفر نکنند

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، رضا عسگری عصر امروز در جلسه ستاد محرم که با حضور مسولان استانی برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت:‌ کنترل‌ مراسم عزاداری‌ها با جدیت انجام می گیرد و ضمن بازدیدی که ازهیئت های عزاداری در شب‌های اول محرم بعمل آمده بیشتر هیئت‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار زنجان به ساماندهی هیئت حیدریون اشاره کرد و گفت: با همکاری سپاه استان توانستیم این هیئت را به فضای باز منتقل کنیم و از شب‌های بعد انجام مراسم عزاداری این هیئت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت منظم برگزار خواهد شد.

وی به کمک‌های مومنانه و اجرای این برنامه در روز یوم العباس اشاره کرد و افزود: این مراسم در دانشگاه زنجان انجام خواهد گرفت ولی در جلسه‌ای پیشنهاد داده شد که این مراسم در مسیر امیرکبیر تا امامزاده که مسیر آشنایی برای عاشقان امام حسین(ع) است برگزار شود که می‌تواند در سطح کشور بُعد تبلیغاتی برای استان داشته باشد.

عسگری تصریح کرد: سه نگرانی برای برگزاری چهار مراسم عزاداری مهم استانی از هفتم محرم تا 13 محرم وجود دارد مراسم هشتم، 11 محرم، سوم امام و تعزیه خوانی ارمغانخانه که باید برای برگزاری این مراسمات تدابیر خاصی اندیشیده شود.

وی به کنترل ورودی‌ها و خروجی شهر در این روزهای مهم اشاره کرد و گفت: دراین روزها باید کنترل‌ها با جدیت انجام شود و از مردم نیز تقاضا داریم با ماموران نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار زنجان گفت: از مردم استان‌های دیگر تقاضا داریم در روزهای ماه محرم به استان زنجان سفر نداشته باشند و از شهرستان‌ها و روستاهای اطراف نیز درخواست داریم به شهر زنجان سفر نکنند.

وی گفت: نیروی انتظامی می تواند برای اینکه کمترین برخوردی با مردم در ورودی‌های شهر در این روزها داشته باشد از نیوجرسی و خاک ریزی استفاده کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت زنجان ماه محرم یوم العباس مسافران ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد