Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در حاشیه افتتاح فاز دوم یک شرکت در زمینه تولید انواع شیرخشک،پودر قهوه و ... در جمع خبرنگاران،افزود: پیش بینی می‌کنیم بیش از پنج هزار فرصت شغلی از این محل در استان فراهم شود.
نوبخت گفت: همچنین پیش بینی می‌کنیم طی یکسال آینده بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان افزایش تولید را از محل این سرمایه گذاری در استان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:به جهت اینکه قزوین جاذب سرمایه گذاری به ویژه بخش خارجی بوده و ظرفیت شهرک صنعتی کاسپین پر شده است، هماهنگ کردیم ۳۰۰ هکتار زمین هدیه دولت به استان مستعد قزوین باشد.
نوبخت افزود: این ۳۰۰ هکتار صرفا برای واحدهای تولیدی است که با سرمایه گذاری خارجی در استان افتتاح می‌شوند که این یک اقدام برای شکوفایی استعدادهای این منطقه است.
در ادامه فاز دوم شرکت نستله با ۱۳ میلیون دلار سرمایه گذاری و اشتغال ۵۰ نفر افتتاح شد.

در این مراسم هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، لطف الله سیاهکالی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک، روح الله عباسپور نماینده شهرستان بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان حضور داشتند.

 معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه امروز برای افتتاح دو شرکت تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، افتتاح هفت دره پارک طبیعت، کلنک زنی ۲ هزار واحد مسکونی محرومان و حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی به استان قزوین سفر کرده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان برنامه و بودجه جهش تولید محمدباقر نوبخت قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان برنامه و بودجه جهش تولید محمدباقر نوبخت قزوین وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان برنامه و بودجه جهش تولید محمدباقر نوبخت قزوین سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: به طور معمول ساخت یک ایستگاه مترو بین ۳۰ تا ۳۲ ماه زمان می برد اما ما در سازمان حمل و نقل ریلی کرج موفق شدیم با حمایت های استانداری، شورای شهر و شهردار رکود ساخت ایستگاه را بشکنیم به گونه ای که ایستگاه شهید سلطانی ظرف حدود ۲۲ ماه ساخته شده است.

خلیل کوزه کنانی با بیان اینکه هم اکنون خط جنوبی ریل گذاری شده است اضافه کرد: ایستگاه را با انجام تست گرم قطار افتتاح می کنیم.

وی درباره تامین ناوگان مورد نیاز مترو بیان کرد: در این زمینه بسیار پیگیر هستیم. هم اکنون یک قطار موجود است و برای تامین و دریافت قطار دوم از طریق شرکت واگن سازی تهران، پیگیری های مستمری انجام داده شده و می شود.

به گفته این مسئول، برای این منظور قطعاتی نیاز است که متاسفانه به دلیل وجود تحریم ها هنوز موفق به تامین آنها نشده ایم.

کوزه کنانی با اشاره به اینکه تامین قطار با دولت است، سهم امسال کرج از واگن های در اختیار دولت را ۱۳۰ دستگاه عنوان و اضافه کرد: همچنین در اوراق سال ۱۴۰۳ مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده و در تلاش هستیم بتوانیم موضوع تامین قطار را از داخل شهر کرج انجام دهیم به گونه ای که در بودجه امسال شهرداری ردیف بودجه برای قطار مترو دیده شده است.

به گفته این مسئول، خوشبختانه همه شهر و سیستم مدیریتی آن به پیشرفت هر چه سریعتر این پروژه کمک می کنند. در کنار این اقدامات با شرکت های سازنده چین هم جلسات مجازی برگزار کرده ایم اما هدف ما استفاده از ظرفیت های داخلی ست.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهر کرج یادآور شد: پس از تامین قطار دوم باید به سرعت قطارهای سوم و چهارم را هم وارد ناوگان کنیم چرا که برای مردمی که از ایستگاه تهران به کرج می آیند و قصد ورود به داخل شهر را دارند باید به فاصله هر ۱۰ دقیقه یک قطار فعال داشته باشیم.

کوزه کنانی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با همکاری استانداری و شهرداری تهران، موضوع قطار اجاره ای را هم تا زمان رسیدن به استانداردهای مورد نیاز، مد نظر قرار دهیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901531

دیگر خبرها

  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود