Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:35:34 GMT

مهلت یک‌هفته‌ای به مشمولان شرکت‌کننده در کنکور امسال

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۴۵۲۴

مهلت یک‌هفته‌ای به مشمولان شرکت‌کننده در کنکور امسال

‍‍‍‍‍‍

رئیس سازمان وظیفه عمومی از مهلت یک‌هفته‌ای به مشمولان شرکت‌کننده در کنکور امسال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار تقی مهری با اشاره به مهلت یک هفته‌ای مشمولان فارغ‌التحصیل دیپلم و پیش دانشگاهی سال  98 برای تعیین و تکلیف وضعیت خدمتی، در این رابطه اظهار کرد: مشمولان فارغ‌التحصیل سال 98 در مقاطع تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی شرکت‌کننده در کنکور سراسری که از سازمان وظیفه عمومی مهلت معرفی دریافت کرده‌اند، برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح باید در مدت حداکثر یک هفته از تاریخ برگزاری کنکور دانشگاه‌ها نسبت به معرفی و تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان وظیفه عمومی افزود: این دسته از مشمولان باید با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس 10+) نسبت به ثبت درخواست و دریافت برگ آماده به خدمت اقدام کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت باید در تاریخهای تعیین شده به خدمت سربازی اعزام شوند و در صورت قبولی در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر، از خدمت ترخیص و از معافیت تحصیلی برخوردار می‌شوند، مشمولانی که نسبت به معرفی خود در موعدهای مقرر اقدام نکنند مشمول غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نیستند.

وی یادآور شد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن‌گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانkhabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ترخیص از خدمت سربازی با ثبت‌نام در دانشگاه پیام‌نور

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران کنکور سازمان وظیفه پلیس معافیت سربازی سربازی بیشتر بخوانید... ترخیص از خدمت سربازی با ثبت‌نام در دانشگاه پیام‌نور شرکت‌کنندگان آزمونهای ارشد و دکتری ۹۹ وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند اختصاص تسهیلات نظام‌ وظیفه به ۱۷۹۰ شرکت ‌دانش‌بنیان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترخیص از خدمت سربازی با ثبت‌نام در دانشگاه پیام‌نور شرکت‌کنندگان آزمونهای ارشد و دکتری ۹۹ وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند اختصاص تسهیلات نظام‌ وظیفه به ۱۷۹۰ شرکت ‌دانش‌بنیان واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران کنکور سازمان وظیفه پلیس معافیت سربازی سربازی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ هزینه اینترنت معلمان و دانش‌آموزان در "شاد" اعلام شد+جزئیات ۲ وزیر سابق آموزش‌و‌پرورش: باید به‌شدت نگران "عدم‌حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس" باشیم/ "آموزش مجازی" تیغ دولبه ۳ مدارس "سمپاد" حق ندارند دانش‌آموز را به خاطر "شهریه" ثبت‌نام نکنند ۴ ویدیوکلیپ// دنیای غرب این جرم بزرگ را دارد که نقش "مادر" را تضعیف کرده است ۵ بازداشت ۳۱۸ نفر از عوامل تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان ۶ هلاکت تروریست مسلح و زخمی شدن تعدادی از اشرار در جنوب کشور ۷ نمکی: ممکن است پاییز سختی در پیش داشته باشیم/ برای بازگشایی مدارس در کنار وزارت آموزش و پرورش هستیم ۸ مستمری "مددجویان بهزیستی و کمیته امداد" ۱۵ درصد افزایش یافت مهمترین اخبار اجتماعی دغدغه سال تحصیلی کرونایی برای دانش‌آموزان حاشیه شهرها داروی جدید درمان اعتیاد در کشور تولید شد هواپیماهای ناتو و آمریکا در افغانستان مواد مخدر جابجا می‌کنند/توقف رشد شیوع مصرف موادمخدر بین دانش‌آموزان فرآیندهای جدید زیرمجموعه یک کلان‌طرح به نام "قوه قضائیه هوشمند" است مهمترین اخبار تسنیم فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد باقری: سازش با اشغالگران، آتشفشان مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران کنکور سازمان وظیفه پلیس معافیت سربازی سربازی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران کنکور سازمان وظیفه پلیس معافیت سربازی سربازی سازمان وظیفه دانش آموزان وضعیت خدمتی خدمت سربازی ثبت نام یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار دانش آموز این استان در آزمون سراسری کنکور شرکت کردند.

«حمزه هادی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ۱۰ هزار و ۳۴۷ دانش آموزان در گروه تجربی، هفت هزار و ۵۵نفر در گروه علوم انسانی، ۷۵۶ دانش آموز در گروه ریاضی، ۳۶۹ نفر در گروه هنر و ۵۸۸ داوطلب زبان های خارجی کهگیلویه و بویراحمدی در این آزمون سرنوشت ساز شرکت کردند.

وی اظهار کرد: آزمون سراسری امسال در هفت حوزه امتحانی شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین سهم را درمیان رشته های مختلف کنکور سراسری امسال دارد، خاطرنشان کرد: تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور استان است.

هادی پور تصریح کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال در کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند.

وی بیان کرد: آزمون سراسری امسال ورود به دانشگاه‌های کشور در دو نوبت برنامه ریزی شده که نوبت نخست آن روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه و نوبت دوم آن نیز روزهای هفت و هشتم تیرماه انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان