Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- جوانان روستای "اورعی کوه‌دیم" از توابع چابهار با وجود استعدادهای ورزشی از یک زمین مناسب بازی بی‌بهره هستند و در زمین‌های نامناسب شبیه بیابان بازی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار؛ جوانان روستای "اورعی‌کوه‌دیم" از توابع بخش مرکزی چابهار بعد از گذشت سال‌ها هنوز چشم انتظار یک زمین فوتبال مناسب برای گذراندن اوقات فراغت خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روستای "اورعی کوه‌دیم" باوجود استعدادهای ورزشی هنوز دارای زمین فوتبال مناسبی نیست و زمین بازی این روستا  بیشتر شبیه به یک بیابان است تا میدان فوتبال ورزشکاران ، که نیازمند توجه ویژه از سمت مسئولان شهرستانی و استانی دارد.

11 طرح تولیدی ‌سیستان و بلوچستان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد109 طرح توزیع برق سیستان و بلوچستان در هفته دولت افتتاح می‌شود26 پروژه ورزشی هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

راشد باشام عضو شورای این روستا میگوید: تنها تفریح و اوقات و فراغت جوانان روستای ما فوتبال است و همگان هم به خوبی آگاه هستیم که  ورزش هم از اعتیاد و آسیب های اجتماعی فراوانی جلوگیری می کند.

باشام در ادامه می‌افزاید: در صورت ایجاد زمین بازی در این روستای اورعی کوه دیم جوانان چهار روستای همجوار «اورعی ، دوکو ، جنگی هان بازار ، دادرحمان بازار» با جمعیتی بالغ بر هزار نفر از زمین استاندارد بهره مند خواهند شد.

این جوان فعال می‌گوید : بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ما همچنان منتظر دو تیرک و زمین استاندارد در روستایمان هستیم و در زمین خاکی و نامناسب با تیرک های چوبی بازی می کنیم و داشتن زمین فوتبال مناسب یکی از خواسته‌های به‌حق ما مردم این روستا است که متأسفانه تاکنون هیچگونه برنامه‌ریزی هدفمندی درزمینه ورزش در روستای "اورعی کوه دیم" انجام نشده است .

وی تاکید می‌کند: بنده حضوری خدمت مسئولین  رفته‌ام اما متاسفانه به جز امیدها و قول های واهی چیزی به دستمان نرسیده است و جوانان ما همچنان منتظر اقدام کوچکی از سمت مسئولین مربوطه هستند.

دو تن از خبرنگاران تسنیم برای پیگیری موضوع چندین بار با رئیس ورزش و جوانان چابهار تماس گرفتند اما وی نه به تماس‌ها و نه به پیامک‌های خبرنگاران تسنیم پاسخ نداد.

گزارش از کاظم درازهی

انتهای پیام/395/ش

R7630/P/S6,65/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... ورود سپاه برای برطرف کردن مشکلات حاشیه‌نشینان و زدودن محرومیت از چهره کردستان غبار محرومیت دور تا دور نواحی منفصل شهری «نایسر» کردستان/ ۱۱۰۰۰۰ نفر در برزخ شهر و روستا ماندند+ تصاویر تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ورود سپاه برای برطرف کردن مشکلات حاشیه‌نشینان و زدودن محرومیت از چهره کردستان غبار محرومیت دور تا دور نواحی منفصل شهری «نایسر» کردستان/ ۱۱۰۰۰۰ نفر در برزخ شهر و روستا ماندند+ تصاویر تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۳ مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات ۴ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۵ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۶ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول ۷ سرپرست باشگاه ذوب‌آهن: سرمربی تا پایان هفته معرفی می‌شود/ اسماعیلی‌فر خودش هم می‌داند با ما قرارداد دارد ۸ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار مهمترین اخبار استانها فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول عزاداری در زنجان به همان شور و شعور همیشگی/ رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی توسط عزاداران+ تصاویر وزیر نفت: ۱.۳ میلیارد یورو در راه‌‌اندازی فاز نخست طرح‌ پتروشیمی بوشهر سرمایه‌گذاری شد گزارش| قزوین؛ صاحب سبک در تعزیه/رونق تعزیه‌خوانی با وجود هجوم کرونا مهمترین اخبار تسنیم فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد باقری: سازش با اشغالگران، آتشفشان مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان فاز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان جشنواره ملی "منتظران" با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعال و محله با نشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران با هدف تقویت و احیای ورزش های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد .

محمد دهمرده ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه های ورزشی و سرگرمی لی لی، هفت سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه های صنایع دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.

وی افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد