Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@01:26:28 GMT

داورزنی: فضای رقابت برای حضور در تیم ملی فراهم شده است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۵۱۴۱

داورزنی: فضای رقابت برای حضور در تیم ملی فراهم شده است

رئیس فدراسیون والیبال با تشریح اقدامات انجام شده برای استعدادیابی در کشور، گفت: هم اکنون در تمام رده‌های تیم ملی از همه قومیت‌ها و سراسر کشور بازیکن حضور دارد و این موضوع نشان می دهد که فضای رقابت برای همه استان‌ها برای حضور در تیم ملی فراهم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان بوشهر که امروز (دوشنبه) در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، افزود: زیرساخت ورزشی کشور در چند سال اخیر رشد چشمیگری داشته و استان بوشهر نیز پیشرفت محسوسی در ساخت فضاهای ورزشی داشته است که قابل مقایسه با سال‌های پیش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: با توجه به زیرساخت مناسب استان بوشهر، فدراسیون والیبال این آمادگی را دارد که شرایط میزبانی تور ساحلی دو ستاره جهانی را برای این استان فراهم کند.

وی با اشاره به روند استعدادیابی والیبال در سال‌های اخیر، گفت: بیش از ۱۲ هزار والیبالیست در کشور استعدادیابی و غربال‌گری شدند که برترین‌ها جذب تیم‌های نوجوانان و جوانان شده‌اند. به همین دلیل در تمام رده‌های تیم ملی از همه قومیت‌ها و سراسر کشور بازیکن حضور دارد و فضای رقابت برای همه استان‌ها برای حضور در تیم ملی فراهم شده است.
رئیس فدراسیون والیبال یادآور شد که هم اکنون تیم ملی والیبال ایران در تراز جهانی جز ۸ تیم برتر جهان است و با قهرمانی تیم‌های نوجوانان و جوانان کشورمان در جهان، ایران به‌عنوان یکی از قطب‌های والیبال جهان معرفی شده است. باعث افتخار است که امروز بازیکنان ایرانی در لیگ‌های معتبر والیبال جهان بازی می‌کنند.
داورزنی در ادامه با اشاره به جذابیت‌های والیبال به اسنووالی (والیبال برفی) اشاره کرد و افزود: برخی از مناطق ایران ظرفیت پرداختن به این شاخه از والیبال را دارند که در حال برنامه‌ریزی برای آن هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در مجمع انتخاباتی هیات والیبال با اشاره به زیرساخت مناسب این استان در فضای ساحلی، خواستار توسعه این رشته در شهرهای ساحلی استان شد.
احمد بهروزیان‌فرد افزود: با توجه به فضای ساحلی، این استان آمادگی دارد میزبانی ۱۶رشته ساحلی از جمله والیبال ساحلی را فراهم کند.
وی اضافه کرد: بوشهر هم اکنون در فوتبال ساحلی قطب کشور است و امیدواریم در رشته والیبال ساحلی نیز حضور موثری داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر همچنین خواستار حضور منسجم در لیگ‌های والیبال ایران شد.

مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان بوشهر امروز (دوشنبه) در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید بهشتی به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.
حسن بازدرهوا با کسب اکثریت آرای این مجمع، به مدت چهارسال رئیس هیات والیبال استان بوشهر شد.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون والیبال هیات والیبال استان بوشهر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

سرمربی جدید تیم ملی والیبال چین گفت: با خودم فکر کردم در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن، سرمربی بلژیکی و جدید تیم ملی والیبال چین در مورد مسئولیت جدید خود اظهار داشت:‌ والیبال چین همیشه برایم جالب بوده است. سال 2009 به یاد می‌آورم که سرمربی لهستان بودم و با تیم ملی چین در نینگبو بازی کردیم. با خودم گفتم که در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست.

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی تیم ملی چین ادامه داد: من سال 2021 می‌خواستم به چین بیایم اما فدراسیون والیبال این کشور، اعتقادی به مربیان خارجی نداشت. حالا همه چیز تغییر کرده است؛ نتایج تیم چین در فصل گذشته خوب نبود و در رنکینگ فدراسیون جهانی نیز سقوط کرد و حالا سی‌ویکم است. در نتیجه چینی‌ها به سراغ مربی خارجی آمدند و من پیشنهاد آنها را قبول کردم. هدایت چین، چالشی بزرگ و باورنکردنی برای من است. 

هینن تصریح کرد: من از فدراسیون والیبال چین خواستم تا مسئولیتی فراتر از تیم ملی داشته باشم و به توسعه والیبال پایه و آموزش مربیان بومی نیز کمک کنم. معتقدم والیبال مردان چین می‌تواند مثل تیم زنان این کشور در دنیا، جزو بهترین‌ها باشد.

او در پایان گفت: تیم ملی چین در لیگ ملت‌های 2024 حاضر نیست و جواز حضور در جام جهانی 2025 را نیز ندارد. راهی طولانی پیش روی ماست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی