Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در دو مسابقه تراکتورسازی تبریز و نفت مسجدسلیمان و  پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی فصل ۹۹-۹۸ روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ با همکاری با کمیته مسئولیت های اجتماعی فدراسیون فوتبال  به برترین بازیکن مسابقه که رفتار مناسب و جوانمردانه ای در میدان داشته باشد جایزه ویژه بازی جوانمردانه اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقه های نیمه نهایی جام حذفی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ شهریور ۹۹ برگزار می شود.

کد خبر 543241 برچسب‌ها باشگاه تراکتور تبریز باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال - جام حذفی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه تراکتور تبریز باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال جام حذفی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس