Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:11:09 GMT

اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر محمدیه مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۷۳۱۷

اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر محمدیه مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در چهارمین سال فعالیت شورای پنجم و در دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر محمدیه اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی این شهر مشخص شدند.

در این انتخابات که با حضور هر ۷ عضو شورای اسلامی شهر محمدیه برگزار شد، پس از رأی گیری، شمس الله غلامی وناشی به عنوان رئیس و نادر سیادهنی به عنوان نایب رئیس پارلمان محلی محمدیه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انتخابات امید منفرد به عنوان سخنگو و ناظم الله فرهادی به عنوان دبیر اول و کمال سیادهنی به عنوان دبیر دوم پارلمان محلی محمدیه انتخاب شدند.

شمس الله غلامی رئیس جدید شورای شهر محمدیه پس از انتخاب ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) هفته دولت را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی خوبی که انجام شده شاهد فعالیت‌های عمرانی در شهرهای استان هستیم که رضایت مردم را موجب می‌شود.

وی افزود: با تعامل خوبی که بین مسئولان ایجاد شده امیدواریم بتوانیم با خدمت رسانی بیشتر به مردم موجب رضایتمندی شهروندان شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: با تعامل و همکاری اعضای شورای شهر زمینه خدمتگزاری صادقانه به شهروندان مهیا شده و با مشارکت مردم توسعه شهری سریع‌تر محقق می‌شود.

نادر سیادهنی نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه بیان کرد: شورای شهر در کنار دستگاه‌های اجرایی خود را همراه مسئولان می‌داند تا بتوانیم شایسته این مردم به آنها خدمت کنیم.

یحیی رحیم لو شهردار محمدیه هم اظهار داشت: با تلاش و تدبیر مدیران دولتی شاهد کارهای خوبی در این منطقه هستیم و تلاش می‌کنیم با تکمیل طرح‌های نیمه تمام کام مردم را از خدمات انجام شده شیرین کنیم.

شهردار محمدیه بیان کرد: حرکت در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان به سمت پویایی و بالندگی است و شهرداری محمدیه با توجه به وضعیت کنونی کشور در موضوع شیوع ویروس کرونا و مسائل اقتصادی توانسته طرح‌های خوبی را کلید بزند که این طرح‌ها شامل پارک بانوان، ساختمان آتش نشانی، پارک‌های محله‌ای از پیشرفت بالا و خوبی برخوردار است که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

در ادامه اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر محمدیه با حضور در مزار شهدا ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با آنها تجدید بیعت کردند.

کد خبر 5007369

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر قزوین انتخابات شوراي شهر شهرداری محمدیه محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی قزوین شورای اسلامی شهر محمدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند