Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@14:18:54 GMT

تیاگو سیلوا به چلسی پیوست / غیر رسمی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۰۱۵۲

تیاگو سیلوا پس از هشت فصل حضور در پاری سن ژرمن، به چلسی می رود.

تیاگو سیلوا، صید جدید چلسی از بازار نقل و انتقالات است. مدافع 36 ساله برزیلی در سال های پایانی فوتبالش نیز می خواهد در بالاترین سطح بازی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، تیاگو سیلوا پس از شکست پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد این آخرین بازی او برای تیم پاریسی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی، مقصد آینده تیاگو سیلوا خواهد بود و این مدافع تیم ملی برزیل قراردادی دو ساله تا سال 2022 با چلسی به امضا می رساند. تیاگو سیلوا پیشنهاد فیورنتینا را رد کرده و انتظار می رود طی چند روز آینده، چلسی رسما انتقال تیاگو سیلوا را اعلام کند. پس از رسمی شدن انتقال تیاگو سیلوا، چلسی به دنبال قرض دادن فیکایو توموری، مدافع 22 ساله خود خواهد بود. سپس جدایی تیمو باکایوکو و امرسون پالمیری در دستور کار مارینا گرانووسکایا، مدیر نقل و انتقالات چلسی قرار می گیرد.

همچنین بخوانید:

تیاگو سیلوا در آستانه انتقال به چلسی

اورتون وضعیت فیکایو توموری را زیر نظر دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیاگو سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!

ناچو فرناندس، کاپیتان باشگاه رئال مادرید در مورد مقصد بعدی‌اش تصمیم گرفت. این مدافع کهنه‌کار پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفته و در تابستان امسال به پیوند ۲۳ ساله خود با این باشگاه پایان خواهد داد. به نظر می‌رسید ناچو طبق سیاست رئال مادرید در مورد بازیکنان بالای ۳۰ سال تمدید یک ساله قراردادش را امضا کند اما از انجام این کار خودداری کرد.

فصل گذشته به او وعده نقشی پررنگ در ترکیب اصلی داده شده بود اما وضعیت در چند ماه اخیر تغییر کرده، و رابطه او با کارلو آنچلوتی نیز تعریفی ندارد. گفته می‌شود که این مدافع میانی باتجربه از مدت زمان بازی و تصمیم برای تعویضش در تساوی ۲-۲ لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن‌مونیخ عصبانی است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده در مارکا، ناچو علاقه‌ای به انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی ندارد و همچنان بر انتقال به MLS در آمریکای شمالی متمرکز است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری