Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@23:36:58 GMT

پایان گروگان‌گیری با دستگیری ۴ آدم‌ربا

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۴۰۹۲

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع ربایش فردی ۴۵ ساله توسط افراد ناشناس در روستای عرب آباد شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان این که کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند فرد ربوده شده به دلیل اختلافات مالی چندین بار توسط افرادی تهدید شده است، افزود: بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی محل نگهداری گروگان در استان تهران شناسایی شد و کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلیمانی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با اطمینان از حضور گروگان گیران در محل شناسایی شده، در عملیاتی غافلگیرانه هر چهار نفر آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به رهایی گروگان و بازگشت نامبرده به جمع خانواده اش در کمتر از ۲۴ ساعت، تصریح کرد: متهمان انگیزه خود را از ربایش گروگان، دریافت مطالبات مالی خود از نامبرده عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکسی به هرنحوی بخواهد این امنیت را مخدوش کند، ما برابر قانون با آن برخورد خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گروگانگیری آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم