Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:54:31 GMT

مشکلات جامعه با ابتکار و خلاقیت به فرصت تبدیل می شوند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۴۸۳۱

مشکلات جامعه با ابتکار و خلاقیت به فرصت تبدیل می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع صبح سه‌شنبه در همایش تجلیل از کارمندان نمونه سازمان بسیج ادارات گیلان در سالن غدیر استانداری ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: آرمان‌های نهضت عاشورا اعم از آزادی، آزادگی و دین داری در میان ملت ایران نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر نمونه‌ای از مدیران خدمت گذار، متواضع و مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: نوع خدمت و رفتار و گفتار شخصی و اجتماعی این دو شهید بزرگوار نشان داد که وجود روحیه خدمت و اخلاص موجب دستیابی به موفقیت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان در ادامه به حضور همیشگی سپاه و بسیج در همه صحنه‌های و همراهی آنها با مجموعه دولت، گفت: در زمان شیوع کرونا بسیج و سپاه در کنار سایر دستگاه‌ها و در اجرای طرح بسیج مقابله با کرونا، پایش و غربالگری، تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز، جمع‌آوری کمک‌های مومنانه و رساندن به نیازمندان حضور فعال و جهادی داشتند.

وی با اشاره به متفاوت بودن مدیریت امروز کشور با وجود فشارها و تحریم‌ها با سال‌های گذشته، بیان کرد: باید با تعامل و همکاری در سایه ابتکار و خلاقیت در راستای حل مشکلات و معضلات جامعه گام برداشته و تهدیدها و مشکلات موجود را به فرصت تبدیل کنیم.

زارع به ضرورت خدمت رسانی مطلوب به مردم اشاره و با بیان اینکه بارها رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در این زمینه تأکید کرده‌اند، گفت: وجود روحیه جهادی در میان مدیران و تلاش برای خدمات رسانی رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه سستی و کم کاری کارمندان در ارائه خدمات به مردم قابل قبول نبوده و تخلف محسوب می‌شود، افزود: وجدان کاری و اعتقادات و باورهای دینی ما ایجاب می‌کند هر فردی در هر جایگاه و مسئولیتی برای خدمت به مردم تلاش کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه هرچه نظام اداری با روحیه اخلاص کارآمدتر باشد موفقیت در رفع مشکلات بیشتر خواهد بود، اظهار کرد: شفافیت، تقویت سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک از بروز فساد اداری جلوگیری کرده و آسیب‌ها را کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا زمینه را برای بهره گیری بیشتر از دولت الکترونیک را فراهم کرد، ادامه داد: البته هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب در بستر دولت الکترونیک فاصله داریم.

در پایان این همایش از ۱۱ دستگاه برتر، ۱۲ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برتر، هشت بسیجی برتر و سه بانوی بسیجی برتر تجلیل شد.

کد خبر 5007583

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع استانداری گیلان سازمان بسیج کارمندان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند

امام جمعه شهرستان خوی گفت: در گره‌گشایی مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به اعضای شوراها اظهار کرد: منتخبان مردم در مدیریت شهری و روستاها باید امانت‌دار مردم و بیت‌المال باشند.

وی افزود: مسئولیت خطیری که بر عهده دارید، در راستای حل مشکلات مردم و جامعه به‌کارگیری کنید.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اعضا شوراهای شهر باید به فکر شهروندان بوده باشند و از هرگونه فعالیت در راستای مطامع شخصی بپرهیزند.

قاسم‌خانی خطاب به شوراها ادامه داد: در گره‌گشایی از مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی (ع) باشد.

کد خبر 748412

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد